arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۰ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ / بارش برف و باران در برخی جاده‌های آذربایجان‌غربی، کردستان و کرمان

بهزاد یوسفی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمان و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های بوشهر، فارس، کرمانشاه و یزد خبر دادو تاکید کرد: هموطنان از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمان و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های بوشهر، فارس، کرمانشاه و یزد خبر دادو تاکید کرد: هموطنان از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش «انتخاب»، بهزاد یوسفی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت تردد در محور‌های برون‌شهری را اعلام کرد و گفت: در محور چالوس محدوده‌های گرماب و نسا مسیر جنوب - شمال ترافیک سنگین و در محور هراز محدوده‌های آب اسک و شاهاندشت مسیر جنوب - شمال ترافیک نیمه‌سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: در آزادراه تهران – کرج – قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری، آزادراه قزوین– کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک، و محور شهریار – تهران محدوده میدان معادن نیز ترافیک سنگین است.

یوسفی از بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمان و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های بوشهر، فارس، کرمانشاه و یزد خبر دادو تاکید کرد: هموطنان از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

وی توضیح داد: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

نظرات بینندگان