arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۳۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۷ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
نتانیاهو: تهدیدهای سنگین نظامی به سوی ایران

رقیب اوباما: اسرائیل به ایران حمله کند حمایت می کنم، حمله هم نکند احترام می گذارم

در صورت حمله اسرائیل به ایران، میت رامنی از آن حمایت خواهد کرد.این سخنان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و رقیب اوباماست که این روزها، تا توانسته از اسرائیل حمایت کرده، حمایت ها و گاه «خوش رقصی» هایی که شاید رسانه های اصلی آمریکا را به حمایت از رقیب اواما وادارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در صورت حمله اسرائیل به ایران، میت رامنی از آن حمایت خواهد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب» ؛ این سخنان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و رقیب اوباماست که این روزها، تا توانسته از اسرائیل حمایت کرده، حمایت ها و گاه «خوش رقصی» هایی که شاید رسانه های اصلی آمریکا را به حمایت از رقیب اواما وادارد.

دان سنور، دیپلمات جمهوریخواه و مشاور امنیتی که رامنی را در سفر به اسرائيل همراهی می‌کند، به خبرنگاران گفت اگر اسرائيل مجبور شود به تنهایی دست به عملیات علیه ایران بزند تا جلوی پیشرفت برنامه اتمی این کشور را بگیرد، رامنی از این تصمیم حمایت خواهد کرد.

وی به خبرنگاران گفت: «رامنی به هر تصميم اسرائيل در ارتباط با ايران احترام می گذارد و اگر اسرائيل ناچار به دفاع از خود شود تا مانع از دستيابی ايران به جنگ افزار هسته ای شود، رامنی از آن حمايت می کند».

رامنی پیش از این گفته بود که اوباما باعث تحقیر اسرائیل شده است.

این موضع در حالی به روشنی ابراز می‌شود که رئيس‌جمهور آمریکا، باراک اوباما، پیش از این تمایل خود را برای منصرف کردن اسرائيل از "حمله پیشگیرانه" علیه ایران بیان داشته است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینعلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
54
79
خیلی خوب است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
123
114
می خواد بگه در هر صورت نوکر اسرائیل هستم
نظرات بینندگان