arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۷ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۱

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی: ۲۵ جریان برانداز در اغتشاشات دور هم جمع شدند

 ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دشمنان زبون انقلاب اسلامی در شهر‌های مختلف اقدامات ننگین و بی‌شرمانه‌ای را با هدف تسخیر اراده ملت ایران و متوقف کردن پیشرفت‌های روز افزون انقلاب طرح ریزی کرده و اپوزیسیون نزدیک به 25 جریان برانداز دور هم جمع کردند، اما با مشاهده ایستادگی، شجاعت، مردانگی، غیرت وبصیرت مردم شجاع ایران پیام دادند، دچار خطای محاسباتی شدیم وحاضریم دوباره به مذاکرات برگردیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در برجام مذاکرات مختلفی با اروپایی‌ها داشته‌ایم اما در جواب التماس آمریکایی‌ها به خاطر نقض پیمان حاضر به مذاکره مستقیم نشده و به آن‌ها اعلام کردیم که روی اصول انقلاب هستیم.

 ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در جشن بزرگ مردمی ارسنجان ضمن تبریک دهه پرفروغ فجر و ولادت مولی الموحدین امیرالمؤمنین اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران که چهل وچهار سال از حیات طیبه خود را سپری می‌کند، قطعا یکی از رخداد‌های بی‌نظیر قرن معاصر هست وما براین باوریم شجره طیبه انقلاب اسلامی از چشمه معارف دین واحکام حیات بخش اسلام سرچشمه گرفته است.

وی افزود: بدون شک انقلاب اسلامی در فصل غربت دین که مخرب تمدن‌ها ومخالف بشریت معرفی می‌شد، ظهور کرد و با بهره‌گیری از قرآن و ائمه یقینا بعثتی در ادامه بعثت پیامبر اکرم و جلوه الهی بود.

عزیزی گفت: برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی بصورت مستمر صرفا بخاطر یک رخداد سیاسی نیست بلکه به خاطر توسل و حرکت در مسیر دینی وبهره مندی از سرچشمه زلال دین واحکام است که مردم این پیروزی را جشن می‌گیرند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی ما یک عمق استراتژیک دارد که کمتر به پیام‌های این عمق استراتژیک توجه شده و این پیام بزرگ، خروج از یوغ بندگی طاغوت‌ها و ساقط کردن آن‌ها با ایمان و اعتقاد ناب اسلامی است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، نظامی مبتنی بر عدالت را به جهانیان نشان داده و بشریت را به سوی احکام ناب اسلامی و انسانی دعوت کردیم.

عزیزی حاکمیت قرآن و اسلام بر زندگی بشر و ایستادگی در برابر مستکبران و طاغوت‌ها را درس بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمن از صدور پیام انقلاب اسلامی همواره هراس دارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما هیچ ترس و هراسی از تهدیدات و عربده کشی‌های دولت‌های زورگو نداریم و مسلمانان وآزادگان اقصی نقاط جهان بواسطه این رویکرد عزتمندانه، به مردم ایران افتخار می‌کنند.

وی افزود: عمق پیام استراتژیک انقلاب را ملت‌های آزاده خوب درک کرده اند و بدون شک عزت و تمدن بزرگی را که انقلاب اسلامی پایه ریزی کرد، در اقصی نقاط عالم خاموش شدنی نیست.

عزیزی گفت: دشمنان بشریت بخصوص استکبار جهانی که نتوانستند عظمت انقلاب اسلامی را تحمل کنند، از همان روز‌های اول انقلاب دشمنی علنی خود را شروع کرده و جنگ، تحریم و ترور شخصیت‌ها را به این انقلاب نوپا تحمیل کردند.

وی در ادامه ضمن محکومیت اقدامات خبیثانه دشمنان در زمینه‌های مختلف اظهار داشت:در مکتب انقلاب اسلامی یاد گرفتیم تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم و دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی در زمان تحریم شکل گرفت و در سایه عظمتی که خالق آن شهدا، رزمندگان، ایثارگران و بزرگ شدگان مکتب حضرت زینب (س) و امام علی (ع) به ما دادند، فرصت‌ها را از دل تهدیدات بیرون کشیدیم.

عزیزی گفت: دشمنان زبون انقلاب اسلامی در شهر‌های مختلف اقدامات ننگین و بی‌شرمانه‌ای را با هدف تسخیر اراده ملت ایران و متوقف کردن پیشرفت‌های روز افزون انقلاب طرح ریزی کرده و اپوزیسیون نزدیک به 25 جریان برانداز دور هم جمع کردند، اما با مشاهده ایستادگی، شجاعت، مردانگی، غیرت وبصیرت مردم شجاع ایران پیام دادند، دچار خطای محاسباتی شدیم وحاضریم دوباره به مذاکرات برگردیم.

وی افزود: ما در برجام مذاکرات مختلفی با اروپایی‌ها داشته‌ایم اما در جواب التماس آمریکایی‌ها به خاطر نقض پیمان حاضر به مذاکره مستقیم نشده و به آن‌ها اعلام کردیم که روی اصول انقلاب اسلامی و پیمانی که با امام، شهدا وامامان بسته‌ایم ایستاده‌ایم و در ذات انقلاب و ‌اسلام عقب‌نشینی وجود ندارد و ملت بزرگ ایران در 22 بهمن پیام ایستادگی و استقامت در برابر زورگویان را به دنیا مخابره خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ما در جنگ درس گرفته مکتب عاشورا و در محاصره و تحریم شاگرد مکتب رمضان هستیم، خطاب به دشمنان گفت: آرامش و امنیت ملت بزرگ ایران، قرآن، پیامبر و اعتقاداتمان خط قرمز ماست و درصورت خدشه به امنیت ملت ایران و جسارت به قرآن، پیامبر و امامان دنیایتان را جهنم می‌کنیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از مجاهدت‌های مردم ولایتمدار شهرستان ارسنجان قبل از انقلاب، دوران مبارزه با طاغوت و زمان دفاع مقدس اظهار داشت: ان‌شاالله همه مدیران، مسؤولین وارکان انقلاب اسلامی قدردان مردم باشند وقدردانی این مردم نیز رفع گرفتاری ومشکلات آنهاست و بنده معتقدم با رویکرد جهادی مسؤولین از این شرایط سخت وتنگنای اقتصادی عبور می‌کنیم.

نظرات بینندگان