arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۳ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۱

کشتی فرنگی تورنمنت زاگرب؛ یک حذفی و یک شکست تحمیل کشتی‌گیر چینی به نمایندگان ایران / عباسی هم نقره‌ای شد

کشتی‌گیر چینی که پیش از این زمینه‌ساز حذف دانیال سهرابی شده بود، با پیروزی مقابل عباسی مدال طلای وزن ۶۷ کیلوگرم تورنمنت زاگرب را از آن خود کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: کشتی‌گیر چینی که پیش از این زمینه‌ساز حذف دانیال سهرابی شده بود، با پیروزی مقابل عباسی مدال طلای وزن ۶۷ کیلوگرم تورنمنت زاگرب را از آن خود کرد.

بعد از برگزاری دو مبارزه رده‌بندی و فینال وزن 63 کیلوگرم که با دو مدال نقره و برنز عارف و ایمان محمدی همراه بود، فینال وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب آغاز شد.

رضا عباسی که 9 بر صفر آشو از هند، 8 بر صفر آدام پویلیک از مجارستان و 10 بر 7 هاوارد یورگنسن از نروژ را در مرحله مقدماتی شکست داده و در نیمه‌نهایی نیز 10 بر صفر از سد آدوماس گریگالیوناس از لیتوانی گذشت، در فینال این وزن مقابل هوسیوتیو از چین قرار گرفت.

هوسیوتیو که سانچز کوبایی را در نیمه‌نهایی برده و باعث حذف سیددانیال سهرابی دیگر نماینده کشورمان شده بود، در فینال هم باابهت و مطمئن ظاهر شد و این مبارزه را با نتیجه 5-2 به سود خود خاتمه داد. عباسی به مدال نقره 67 کیلو بسنده کرد.

سهرابی دیگر نماینده ایران هم بعد از شکست 10 بر 2 ماماداسا سیلیا از فرانسه، 6 بر 2 مغلوب لوییز اورتا سانچز قهرمان المپیک از کوبا شده بود و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد مقابل حریف چینی، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان