arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۳۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۹ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۱

درگیری هندی ها با مسئولان المپیک لندن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رسانه های هندی گزارش دادند دهلی نو خواستار عذرخواهی سازمان دهندگان المپیک لندن به سبب حضور یک خانم ناشناس در کنار پرچم دار تیم هند در مراسم افتتاحیه این رقابت ها شد.

به گزارش انتخاب، عکس های منتشر شده نشان می دهد خانم جوانی که لباس غیر رسمی قرمز و آبی به تن دارد در جلوی کاروان تیم هند و در کنار سوشیل کومار پرچم دار این تیم در حال حرکت است. روزنامه تایمز آو ایندیا گزار ش داد این خانم که لبخند بر لب دارد در حال دست تکان دادن به دوربین ها دیده می شود.

هندی ها در باره هویت این خانم چیزی نمی دانند. پی کی مورالیدهاران راجا رئیس هیئت هندی شرکت کننده در المپیک گفت:« او آنجا چکار می کرد. این نقض حریم هیئت هندی محسوب می شود. ما این موضوع را با سازماندگان در میان می گذاریم.» راجا گفت پس از ورود تیم هند به ورزشگاه این خانم وارد ورزشگاه شد و در کنار کومار شروع به حرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری آلمان از دهلی نو، او افزود:« رژه تنها مربوط به ورزشکاران و مقامات مربوط به تیم می شود. ما تعجب کردیم از این که او به هیئت هندی پیوست و به حرکت در ورزشگاه ادامه داد. این کار عجیب بود و ما خواستار عذرخواهی سازماندهندگان می شویم. »
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
0
0
اشتباه تقریبا مشابهی را در مورد کره شمالی انجام دادند و مجبور به عذر خواهی شدند.
نظرات بینندگان