arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۱ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۱

شقایق دهقان: نمی دانم آنهایی که فساد در سینما را مطرح کردند چه منظوری داشتند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شقایق دهقان می گوید: نمی دانم همکارانی که موضوع فساد در سینما را رسانه ای کرده اند چه منظوری داشته ودارند.

به گزارش قدس انلاین شقایق دهقان را تقریبا همه مخاطبین با مجموعه های مهران مدیری می شناسند باغ مظفر،شبهای برره و...ولی شاید هیچکدام به اندازه سریال ساختمان پزشکان برای اوخوش شانسی نیاورد.بازیگری که در کنار بازیگری نویسندگی را هم تجربه کرده است.ولی این شبها شاهد هنر نمایی او در سریال «دزد و پلیس» هستیم به این بهانه با او گفتگویی کوتاه ترتیب داده ایم که از نظرتان می گذرد:

*خانم دهقان موافقید با موضوعی که این روزها به صورت وسیع در رسانه ها در خصوص ان صحبت می شود شروع کنیم؟مسئله فساد در سینما.نظر شما در این باره چیست؟

**شما گفتید که می خواهید در خصوص فعالیتهای جدیدم صحبت کنیدهر چند علاقه ای به این حواشی ندارم وترجیح می دهم دراین خصوص صحبت نکنم ولی با این همه باید بگویم که من با مطرح کردن این قضیه در رسانه ها اصلا موافق نیستم.نمی دانم همکارانی که این قضیه را رسانه ای کرده اند از این کار چه منظوری داشته ودارند.این قضیه بجز اینکه به سینما وهنرمند جماعت لطمه بزند کار دیگری نمی تواند بکند.من نمی دانم چرا شما فکر می کنید که این قضیه به قول شما فساد چرا فقط در سینماست.یعنی ما دردیگر صنوف مشکلی نداریم؟من نمی دانم چرا مسئولین برای پایان دادن به این مسئله کاری نمی کنند؟!

*یعنی شما می گویید این قضیه وجود دارد ولی نباید در خصوص آن چیزی گفت؟

**من نمی گویم هست ونمی گویم که نیست من می گویم این قضیه را رسانه ای کردن وعلنی کردن کاردرستی نیست.می شود دیگر در این خصوص صحبت نکنید!

*بله.خانم دهقان در حال حاضر مشغول بازی در سریال دزد وپلیس هستید.

**بله دو ماهی هست که درگیر این کار هستم.

*کمی در خصوص این سریال ونقشتان در این کار بگویید؟

**من در این کار نقش متفاوتی دارم دختر دزدی را بازی می‌کنم.بازی در این کار برایم خیلی برایم جذاب بود.یک نقش فانتزی که کمتر تجربه اش کرده ام. داستان دنباله‌داری که در کنارش اتفاقات دیگری می‌افتد، اما همیشه آن نخ تسبیح وجود دارد.

**این آدم ما به ازای بیرونی هم دارد؟

**نمی دانم شاید هم چندان موجودیت بیرونی نداشته باشد.چون تا به حال یک خانواده که این مشخصات را داشته باشند ندیده ام.

*چرا اکثرا شما را به عنوان بازیگر طناز می شناسند؟

**حق با شماست هر چند خودم دوست ارم نقش جدی را تجربه کنم با عین حال نقش جدی وطنزش زیاد برایم مهم نیست. ولی تقریبا اکثر فیلمنامه هایی که پیشنهاد می شود طنز است با این همه فیلمنامه خوب ازهر دوی اینها برایم مهم تر است.

*از شام ایرانی چه خبر؟

**همانطور که احتمالا هم شما دیده اید من در این سری با بهاره رهنما وزکریا حضور دارم که به نظرم کار بسیار جالبی است .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
برزو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
3
0
مشکل بی پروایی خانم های بازیگر است که به هر شمایلی در اینترنت -مطبوعات و جامعه ظاهر می شوند و رعایت فرهنگ و دین مملکتی که در آن زندگی می کنند را نمی کنند.(مفسد اقتصادی داریم و باید با آنها برخورد شود لطفا کامنت نگذارید حالا این مشکلات .... چرا به بازیگران گیر میدهید)
نظرات بینندگان