arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۴ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تاج: تمامی مبلغ قرارداد کی‌روش پرداخت شده / سرمربی تیم ملی در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شود/ امیدواریم در آینده در ورزشگاه‌های نقش جهان، فولاد خوزستان و تراکتور نیز شاهد حضور بانوان باشیم

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: امیدواریم هفته آینده در لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی، شاهد حضور بانوان باشیم، اگر بانوان در برخی از ورزشگاه‌ها نمی‌توانند حضور داشته باشند به‌دلیل نبود زیرساخت‌های لازم است، امیدواریم در ورزشگاه‌های نقش جهان، فولاد خوزستان و تراکتور نیز در آینده شاهد حضور بانوان باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال به تشریح برنامه و شیوه انتخاب سرمربی تیم فوتبال پرداخت.

مهدی تاج در حاشیه مجمع انتخاباتی اعضای هیئت رئیسه هیئت فوتبال کردستان درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: امیدواریم هفته آینده در لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی، شاهد حضور بانوان باشیم، اگر بانوان در برخی از ورزشگاه‌ها نمی‌توانند حضور داشته باشند به‌دلیل نبود زیرساخت‌های لازم است، امیدواریم در ورزشگاه‌های نقش جهان، فولاد خوزستان و تراکتور نیز در آینده شاهد حضور بانوان باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت سرمربی سابق تیم ملی گفت: تمامی مبلغ قرارداد کی‌روش پرداخت شده است و هیچ طلبی از کی‌روش نزد فدراسیون فوتبال باقی نمانده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که سرمربی تیم ملی چه‌کسی خواهد بود تصریح کرد: تمام آنالیز‌های موجود برای حضور سرمربی خارجی و یا داخلی انجام شده است و امیدواریم هرچه زودتر دراین‌باره به نتیجه برسیم و در آینده‌ای نزدیک سرمربی تیم ملی فوتبال را معرفی کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که "سفرتان چه دستاوردی برای ورزش فوتبال استان دارد؟" ابراز کرد: سهم استان کردستان در تیم‌های ملی بانوان بسیار زیاد است و این پتانسیل بالای بانوان کردستانی را در ورزش فوتبال می‌رساند.

وی گفت: در نشستی که با استاندار کردستان داشتیم امیدواریم با ایجاد درآمد پایدار برای تیم‌داری در استان بتوانیم تیم فوتبال بانوان و آقایان را در استان داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: یکی دیگر از برنامه‌های فدراسیون این است که حضور تیم فوتبال استان کردستان را بتوانیم در چرخه مسابقات فوتبالی کشور شاهد باشیم.

نظرات بینندگان