arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۰ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

پرسپولیس برد و در کورس ماند / سه امتیاز طلایی سرخپوشان از جنوب

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 18 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت آبادان بود که این مسابقه با برتری 2 بر یک سرخپوشان خاتمه یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل صنعت نفت در آبادان همچنان در کورس جدی قهرمانی با سپاهان باقی ماند.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 18 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت آبادان بود که این مسابقه با برتری 2 بر یک سرخپوشان خاتمه یافت.

فردین یوسفی در دقیقه 8 گل اول صنعت نفت را به ثمر رساند و شیخ دیاباته در دقایق 19 و 47، زننده هر دو گل پرسپولیس بود. شاگردان گل‌محمدی با سه امتیازی که در آبادان به دست آوردند همچنان به رقابت نزدیک خود با سپاهان در صدر جدول ادامه می‌دهند و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رتبه دوم قرار گرفتند.

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (64- سعید صادقی)، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، محمد عمری، عیسی آل‌کثیر(2+90 - فرشاد فرجی) و شیخ دیاباته (79 - علی نعمتی).

ترکیب صنعت نفت: فرزین گروسیان، سباستین پیریز (88 - رضا امانی‌نژاد)، حسن بیت‌سعید (53- علی شاه‌حسینی)، حکیم نصاری، طالب ریکانی (88- جلیل مزهر)، حسین سنگرگیر، محمد قنبری (40 - امیرحسین فرهادی)، فردین یوسفی، مهدی ممی‌زاده (88- امیرحسین باصری)، میثم تهیدست و یوسف وکیا.

داور: پیام حیدری

نیمه اول

دقیقه 5: محمد عمری از سمت راست محوطه جریمه صنعت نفت، با یک شوت زمینی دروازه صنعت نفت را هدف قرار داد که فرزین گروسیان درازکش توپ بازیکن پرسپولیس را دفع کرد.

دقیقه 8: حسین سنگرگیر با نفوذ از جناح چپ خط دفاعی پرسپولیس و عبور از وحید امیری، با یک ارسال تند و تیز توپ را مقابل دروازه پرسپولیس فرستاد که فردین یوسفی بدون اینکه مزاحمی داشته باشد با یک ضربه سر توپ را به قعر دروازه سرخپوشان فرستاد.

دقیقه 12: توپ ارسالی دانیال اسماعیلی‌فر را شیخ دیاباته با یک ضربه سر به سمت دروازه صنعت نفت زد که گروسیان مانع از گلزنی پرسپولیس شد.

دقیقه 15: طالب ریکانی با یک شوت محکم دروازه پرسپولیس را هدف گرفت که احمد گوهری توپ را از زیر تیر افقی به کرنر فرستاد.

دقیقه 17: یوسف وکیا با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 19: شوت سینا اسدبیگی در داخل محوطه جریمه در مرحله اول به تیر افقی دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی را شیخ دیاباته با ضربه سر وارد دروازه صنعت نفت کرد.

دقیقه 23: حکیم نصاری از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 30: بازیکنان صنعت نفت با یک توپ پشت مدافعان پرسپولیس، فردین یوسفی را در موقعیت تک به تک با گوهری قرار دادند که دروازه‌بان پرسپولیس با خروج از محوطه جریمه و با ضربه سر توپ را دور کرد.

دقیقه 36: شوت محکم محمد عمری از پشت محوطه جریمه صنعت نفت را گروسیان دفع کرد.

دقیقه 1+45: مهدی ممی‌زاده با کارت زرد داور جریمه شد.

نیمه دوم

دقیقه 47: پاس در عمق عیسی آل‌کثیر در محوطه جریمه به شیخ دیاباته رسید و این بازیکن با یک بغل‌پا زمینی گل دوم خودش و پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه 50: پشت محوطه جریمه پرسپولیس، صنعت نفت صاحب ضربه خطا شدند که شوت طالب ریکانی با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 59: شوت دانیال اسماعیلی‌فر از پشت محوطه جریمه را گروسیان دفع کرد و توپ برگشتی را هم محمد عمری از کنار دروازه به بیرون فرستاد. داور در این صحنه آفساید شیخ دیاباته اعلام کرد.

دقیقه 62: علی شاه حسینی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 67: فردین یوسفی از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 70: سینا اسدبیگی پشت محوطه جریمه عیسی آل‌کثیر را صاحب توپ کرد و مهاجم پرسپولیس پس از چرخش شوت زمینی را به سمت دروازه صنعت نفت روانه کرد که گروسیان توپ را دفع کرد.

دقیقه 83: سباستین پیریز با کارت زرد حیدری جریمه شد.

دقیقه 87: سعید صادقی با نفوذ از جناح راست پرسپولیس، دانیال اسماعیلی‌فر را در محوطه جریمه صنعت نفت صاحب توپ کرد که ضربه مدافع پرسپولیس از کنار دروازه به بیرون رفت.

نظرات بینندگان