arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۰ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
معاون استاندار آذربایجان غربی:

از ۱۰۸ دانشجوی شاغل به تحصیل در مناطق زلزله زده ترکیه، ۶۶ نفر با اتوبوس به ایران برگشتند / دانشجویان موقتا در دانشگاه ارومیه اسکان می‌یابند / آن ۴۲ دانشجوی باقی‌مانده نیز به‌زودی بازخواهند گشت

رضا ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: از ۱۰۸ دانشجوی شاغل به تحصیل در مناطق زلزله زده ترکیه، با هماهنگی انجام شده ۶۶ دانشجو از طریق مرز رازی به کشور منتقل شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: از ۱۰۸ دانشجوی شاغل به تحصیل در مناطق زلزله زده ترکیه، با هماهنگی انجام شده ۶۶ دانشجو از طریق مرز رازی به کشور منتقل شدند.

به گزارش «انتخاب»، رضا ابراهیمی بامداد پنجشنبه افزود: این تعداد از دانشجویان ایرانی با ۲ دستگاه اتوبوس از مرز رازی به کشور وارد شده و تا چند ساعت دیگر ۴۲ دانشجوی دیگر نیز به کشور باز خواهند گشت.

وی به ایرنا گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته، دانشجویان غیر بومی آذربایجان‌غربی موقتا در دانشگاه ارومیه اسکان یافته و پذیرایی خواهند شد تابه شهرهای محل سکونت خود بازگردند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: روند ورود دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های مناطق زلزله‌زده ترکیه به کشور همچنان ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان