arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۳ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۱

محاصره ۱۰۸ روستای الیگودرز در برف/ اعزام بالگرد ارتش برای توزیع اقلام غذایی به ۷۰ روستا

مهدی پازوکی مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از اعزام بالگرد ارتش به ۷۰ روستای برف‌گیر الیگودرز خبر داد.او اظهار داشت: راه ارتباطی ۱۰۸ روستای این شهرستان همچنان در محاصره برف قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از اعزام بالگرد ارتش به ۷۰ روستای برف‌گیر الیگودرز خبر داد.

مهدی پازوکی با تشریح آخرین وضعیت راه‌های الیگودرز در پی بارش سنگین برف اظهار داشت: راه ارتباطی ۱۰۸ روستای این شهرستان همچنان در محاصره برف قرار دارد.

وی با بیان اینکه راه ارتباطی ۷۰ روستای الیگودرز مالرو است و امکان انجام عملیات راهداری در این مناطق وجود ندارد، افزود: راه ارتباطی ۳۸ روستای این شهرستان هم بر اثر کولاک مسدود است که تا ظهر امروز بازگشایی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان عنوان کرد: برق پنج روستا در منطقه ززوماهرو الیگودرز قطع است که برق این مناطق پس از بازگشایی راه‌های مسدودشده وصل می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت راه‌های لرستان در پی سامانه بارشی اخیر بیان کرد: راه مسدودشده تمام مناطق این استان هم‌اکنون بازگشایی‌شده و به‌جز محور‌های مسدود الیگودرز راه هیچ منطقه‌ای در لرستان مسدود نیست.

پازوکی با اشاره به اعزام بالگرد ارتش به ۷۰ روستای الیگودرز که بازگشایی محور‌های این مناطق امکان‌پذیر نیست، گفت: این بالگرد فردا به این روستا‌ها اعزام می‌شود و آذوقه و علوفه را بین روستاییان توزیع می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان تصریح کرد: شش سورتی پرواز جمعیت هلال‌احمر روز گذشته به مناطق برف‌گیر الیگودرز انجام شد و ۱۲۰ بسته مواد غذایی نیز بین مردم این مناطق با همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.

نظرات بینندگان