arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۴ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۱

رهبر انقلاب: مجلس خبرگان حساس‌ترین مجمع نظام است / این مجلس باید تضمین کند که رهبری وجود دارد و شرایط رهبری محفوظ است / دیگر از این مهمتر واقعاً برای نظام چیست؟

رهبر انقلاب، صبح امروز گفتند: در مجموعه‌ی نظام ما هیچ مجمع دیگری نداریم که حساسیت او و اهمیت او به قدر این مجلس باشد. یعنی این مجلس هم تعیین کننده‌ی رهبری است، هم تضمین‌کننده‌ی رهبری است. یعنی این مجلس است که باید مراقبت کند و تضمین کند که رهبری وجود دارد و شرایط رهبری محفوظ است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار اعضای مجلس خبرگان گفتند: در مجموعه‌ی نظام ما هیچ مجمع دیگری نداریم که حساسیت او و اهمیت او به قدر این مجلس باشد. یعنی این مجلس هم تعیین کننده‌ی رهبری است، هم تضمین‌کننده‌ی رهبری است.

به گزارش «انتخاب»، آیت الله خامنه افزودند: یعنی این مجلس است که باید مراقبت کند و تضمین کند که رهبری وجود دارد و شرایط رهبری محفوظ است. این به عهده‌ی این مجلس است. یعنی حدوثاً و بقائاً رهبری را در واقع این مجلس است که تشخیص میدهد و تعیین میکند و تأیید میکند و آری یا نه میگوید در این زمینه. این خیلی مهم است این. دیگر از این مهمتر واقعاً برای نظام چیست؟‌

 
نظرات بینندگان