arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۲ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱

معاون وزیر ورزش: در موارد ضروری از سجادی کسب تکلیف می‌شود / در این چند روز، در برخی موارد چنین رویکردی وجود داشته

سید هادی قره سید رومیانی سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: امور وزارتخانه به صورت عادی درحال انجام است و هر معاونت متناسب با وظایف، نامه های حوزه وزیر را بررسی و پیگیری می‌کند. وی عنوان کرد: در صورتی که در امور وزارتخانه موارد ضروری پیش بیاید که لازم باشد حتما نظر وزیر ورزش اخذ شود، از او کسب تکلیف می‌شود و در این چند روز در برخی موارد چنین رویکردی وجود داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: امور وزارتخانه به صورت عادی درحال انجام است و هر معاونت متناسب با وظایف، نامه های حوزه وزیر را بررسی و پیگیری می‌کند.

سید هادی قره سید رومیانی گفت: الحمدالله حمید سجادی با دعای مردم و زحمات کادر پزشکی وضعیت خوب و مطلوبی دارد و ان‌شاءالله به زودی شاهد حضورش در وزارتخانه خواهیم بود.

وی عنوان کرد: در صورتی که در امور وزارتخانه موارد ضروری پیش بیاید که لازم باشد حتما نظر وزیر ورزش اخذ شود، از او کسب تکلیف می‌شود و در این چند روز در برخی موارد چنین رویکردی وجود داشته است.

سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: سجادی به شدت از حضور در بین مردم خوشحال می‌شد و آمار حضورهای مردمی و بازدیدهای وی نشان از روحیه مردمی و عدم پشت میزنشینی او است. او وزیر کارتابلی و پشت میزنشین نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: وزیر و همراهان در مسیر گره‌گشایی از مشکلات مردم با این سانحه روبرو شدند. الحمدالله سرعت بهبودی او رو به رشد است.

قره سید رومیانی گفت: همه ما باید دعا کنیم که ان‌شاءالله سلامتی کامل برای او و همراهان حاصل شود و به‌زودی شاهد حضورش در وزارتخانه باشیم.

وی تصریح کرد: سجادی از نمایندگان مجلس هم که در اوج کار بودجه همواره از طرق مختلف جویای احوالش بودند، ویژه تشکر کرد.

نظرات بینندگان