arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۷۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۶ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۱

انتشار عکس خبرساز از اوباما

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  انتشار عکس زیر از اوباما به هنگام گفتگوی تلفنی اخیر او با رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه درباره بحران سوریه ، سوژه رسانه های آمریکایی شد.

به گزارش عصر ایران این موضوع در نشست خبری اخیر جی گارنی سخنگوی کاخ سفید از سوی چند خبرنگار مورد سوال قرار گرفت و خبرنگاران از سخنگو خواستند تا در این باره توضیح دهد.


اوباما در این عکس در حالی که پشت میز اتاق خود در کاخ سفید مشغول مکالمه تلفنی با اردوغان است ، چوب بیس بالی را با دست راست گرفته است.

خبرنگاران در نشست خبری گارنی از وی سوال های مختلفی درباره این چوب بیس بال کردند. از جمله آنکه خبرنگاری از جنس آن پرسید که آیا از چوب بوده یا آلومینیوم؟ خبرنگار دیگری پرسید که آیا این چوب بیسبال هدیه یک بازیکن معروف بیسبال آمریکا به رییس جمهور است ؟ خبرنگار دیگری این سوال را مطرح کردکه چه ربطی میان محتوای گفتگوی اوباما درباره بحران سوریه با اردوغان و گرفتن چوب در دست رییس جمهور می تواند وجود داشته باشد؟

در پاسخ به همه این سوال ها سخنگوی کاخ سفید به گفتن این نکته بسنده کرد که رییس جمهور یکی از طرفداران جدی ورزش بیسبال بوده و حامی تیم بیسبال " شیکاگو وایت ساکس" می باشد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
0
46
خوب که چی..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
38
5
اوباما ازبس عصبانی شده میگه میخوای بااین فکتا بیارم پایین.
نظرات بینندگان