arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۲ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

چگونه می توانیم با کمترین هزینه به شیراز سفر کنیم؟

اولین انتخاب ما برای سفر رفتن، تعطیلات و بازه های خوش آب و هوا است. اما موضوعی که دراین مورد کمتر به آن توجه می‌کنیم هزینه سفر شیراز است. شیراز یکی از شهرهای توریستی ایران است. به همین دلیل جای تعجبی ندارد که در تعطیلات و فصل‌های خنک، این شهر همیشه شلوغ باشد. شاید شما از شلوغی لذت ببرید اما باید هزینه‌ها را هم در نظر داشته باشید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هزینه سفر شیراز تحت تاثیر عوامل مختلف است. فصلی که برای سفر به شیراز انتخاب می‌کنید، نوع وسیله نقلیه و حتی سلیقه و سبک سفر می‌تواند هزینه سفر به شیراز را تا مقدار زیادی دست خوش تغییر کند. در این مطلب کوتاه قصد داریم راهکارهایی برای سفر ارزان به شیراز را در کمترین زمان ممکن بررسی کنیم.

استفاده از ماشین شخصی برای سفر به شیراز

اگر مبدا شما خیلی دور یا راه سفر به شیراز خیلی کوهستانی و پر پیچ‌وخم نباشد، پیشنهاد می‌کنیم در سفر به شیراز از ماشین شخصی استفاده کنید. سفر با ماشین شخصی می‌تواند هزینه سفر شیراز را تا حد زیادی کاهش دهد. اگر با خودرو سفر کنید دیگر نیازی نیست بلیط هواپیما بخرید و همین می‌تواند هزینه ها را تا حد زیادی کاهش دهد. از سمتی برای حمل‌ونقل و رفت و آمد در شیراز نیازی به استفاده از تاکسی یا سایر وسایل نقلیه ندارید و هزینه رفت و آمد شما در شیراز به هزینه بنزین ماشین محدود می‌شود.

چگونه می توانیم با کمترین هزینه به شیراز سفر کنیم؟

سفر در روزهای غیر تعطیل

اولین انتخاب ما برای سفر رفتن، تعطیلات و بازه های خوش آب و هوا است. اما موضوعی که دراین مورد کمتر به آن توجه می‌کنیم هزینه سفر شیراز است. شیراز یکی از شهرهای توریستی ایران است. به همین دلیل جای تعجبی ندارد که در تعطیلات و فصل‌های خنک، این شهر همیشه شلوغ باشد. شاید شما از شلوغی لذت ببرید اما باید هزینه‌ها را هم در نظر داشته باشید. برای کاهش هزینه سفر به شیراز بهتر است، سفر به این شهر توریستی را به روزهای غیر تعطیل موکول کنید. بلیط هواپیما تهران شیراز در روزهای غیر تعطیل یا فصل‌های خلوت ارزان‌تر می‌شود. از سمتی شما می‌توانید هتل یا اقامتگاه شیراز را با قیمت مناسب‌تری نسبت به بازه های پر مسافر تهیه کنید. البته باید توجه داشته باشید که بلیط بازدید از جاهای دیدنی شیراز یا قیمت غذا در این بازه‌ها تغییر چندانی ندارد.

سفر با اتوبوس به شیراز

اگر از سفر طولانی خسته نمی‌شوید و یا نزدیک به شیراز هستید، یکی دیگر از گزینه‌ها برای تجربه کمترین هزینه سفر به شیراز استفاده از اتوبوس است. بلیط اتوبوس شیراز در مقایسه با بلیط هواپیما قیمت خیلی کمتری دارد و سفر به شیراز با این وسیله نقلیه می‌تواند هزینه شما را تا حد زیادی کاهش دهد. قبل از خرید بلیط اتوبوس حتما مسافت، مدت زمان سفر  و مسیر سفر به شیراز را بررسی کنید.

خرید بلیط لحظه آخری هواپیما شیراز

یکی از راهکارهایی که برای سفر ارزان به شیراز زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد، خرید بلیط لحظه آخری است. برای آنکه به راحتی بتوانید بلیط لحظه آخری بخرید باید از سایت فلای تودی استفاده کنید.

چگونه می توانیم با کمترین هزینه به شیراز سفر کنیم؟

گاهی ممکن است قیمت یک بلیط چارتری به شیراز تنها یک روز یا چند ساعت قبل از پرواز ناگهان پایین بیاید. اگر اهل ریسک باشید یا بودجه محدودی برای سفر داشته باشید، به احتمال زیاد همیشه منتظر ارزان‌تر شدن بلیط ها هستید و ساعت‌ها سایت های بلیط را برای اطلاع از تغییر قیمت‌ها بررسی می‌کنید. فلای تودی کارتان را برای خرید بلیط لحظه آخری شیراز  راحت کرده است. کافی است به این سایت سر بزنید و گزینه اطلاع از آخرین قیمت را برای بلیط مدنظرتان فعال کنید. حالا قیمت بلیط موردنظرتان در صورت تغییر در لحظه برایتان پیامک و ایمیل می‌شود. البته به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است قیمت بلیط مدنظرتان به جای کاهش، افزایش پیدا کند!

راهکارهایی برای سفر ارزان به شیراز با هواپیما

تکنیک‌هایی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد حتی در پرسفرترین بازه‌ها، بلیط هواپیما را تا جایی که می‌شود ارزان‌تر بخرید. برای این کار کافی است به سایت فلای تودی سر بزنید و از این روش‌ها استفاده کنید:

پرواز شیراز چه روزی ارزان‌تر است؟

پس از جست و جوی پرواز شیراز در سایت فلای تودی، کافی است گزینه تقویم قیمتی را روی سایت فعال کنید. به این ترتیب می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما در حوالی تاریخ انتخابی خود را مشاهده کرده و شاید با یک جابجایی کوچک پرواز خود را با مبلغ بسیار پایین‌تری خریداری کنید.

چگونه می توانیم با کمترین هزینه به شیراز سفر کنیم؟

 متناسب با بودجه و شرایط سفر کنید

آیا قیمت خاصی برای خرید بلیط مدنظرتان هست؟ با ایرلاین خاصی سفر می‌کنید؟ یا به دنبال بلیط پرواز برای ساعت مشخصی هستید؟شما می‌توانید دقیقا همان بلیطی را بخرید که مد نظرتان است. سایت فلای تودی فیلترهای جالبی برای خرید بلیط دارد. شما می‌توانید در این سایت قیمت بلیط، ایرلاین، ساعت پرواز و حتی تعداد توقف‌ها را فیلتر کنید. حالا فقط بلیط هایی برایتان نمایش داده می‌شود که مطابق شرایطتان باشد. دیگر نیازی نیست ساعت‌ها سایت های بلیط را زیر و رو کنید.

پشتیبانی فلای تودی، پاسخگوی شما در تمام مراحل

مهم نیست چه ساعتی از شبانه‌روز تصمیم گرفته‌اید بلیط خود را کنسل کنید یا نمی‌توانید بلیط مدنظرتان را خریداری کنید. شاید سوال خاصی درباره خرید بلیط یا رزرو هتل شیراز داشته باشید یا به هر شکل در سفرتان با مشکل مواجه شده‌اید. شما می‌توانید با سایت فلای تودی تماس بگیرید. پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی هر لحظه و در طول شبانه روز پاسخگوی شما است. 

نظرات بینندگان