arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۶ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

معاون سیاسی سپاه: دشمن جرأت پرتاب گلوله‌ای به سمت ایران را ندارد

معاون سیاسی سپاه گفت: دشمن اکنون نگران و وحشت‌زده است و در عین حال جرأت پرتاب گلوله‌ای به سمت کشورمان را ندارند و حتی خودشان اعتراف کردند که نمی‌توانند وارد جنگ با ملت ایران شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: معاون سیاسی سپاه گفت: دشمن اکنون نگران و وحشت‌زده است و در عین حال جرأت پرتاب گلوله‌ای به سمت کشورمان را ندارند و حتی خودشان اعتراف کردند که نمی‌توانند وارد جنگ با ملت ایران شوند.

سردار یدالله جوانی امروز در یادواره سرداران، فرماندهان، 286 شهید والامقام و نکوداشت 13 شهید گمنام شهرستان تالش در مسجد جامع این شهرستان اظهار داشت: طاغوتیان زمانه همواره بندگی خدا و کسانی‌که با بندگی خدا سربلند و سرافراز شدند را برنمی‌تابند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه طاغوت‌های زمان، فراوان هستند گفت: در هر مقطعی از تاریخ کسانی بوده‌اند که می‌خواستند جای خدا باشند و بر بندگانِ خدا پادشاهی کنند و برای رسیدن به خواسته‌های شوم خود مرتکب هر جنایتی می‌شدند.

سردار جوانی با اشاره به اینکه خداوند می‌خواهد مسلمانان و موحدان عزیز باشند و حرکت رو به جلو داشته باشند افزود: در منظومه فکری امامین انقلاب، 3 مؤلفه جهاد، شهادت و شهید تامین‌کننده عزت جامعه اسلامی است و نبودِ جهاد، مجاهد و رزمنده، جامعه را به جایی می‌رساند که تن به ذلت و سلطه اجنبی دهد.

وی با بیان اینکه جهاد در مبارزه با دشمنانِ خدا خلاصه می‌شود تصریح کرد: شهدای دوران دفاع مقدس نیز در عملیات‌ها آرزوی شهادت داشتند و این موضوع در وصیت‌نامه‌ها و نقل خاطرات دوستان‌شان و یادگاران دفاع مقدس پیدا است و سیدالشهدای جبهه مقاومت هم همواره در آرزوی شهادت بود.

سردار جوانی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان علیه نظام اسلامی بعد از پیروزی انقلاب گفت: قدرت‌های شیطانی شرق و غرب بعد از پیروزی انقلاب، در یک مسئله اتفاق آرا داشتند و گفتند "نباید اجازه دهیم ملتی که به نام اسلام قیام کرده و یک نظام ولایی را برپا کرده، ماندگار شود."

وی عنوان کرد: دشمنان می‌دانستند ماندگاری انقلاب اسلامی، وحدت امت اسلامی و از بین رفتن اختلافات بین جهان اسلام، اقوام و تمدن‌سازی اسلامی را به‌دنبال خواهد داشت لذا توطئه‌ها و شیطنت‌هایشان را علیه انقلاب با ترور، بمب‌گذاری، اقدامات تجزیه‌طلبانه، اختلاف‌افکنی، طراحی کودتا، جنگ تحمیلی تا اغتشاشات پاییزی امسال، جنگ‌ ارزی و شیطنت در مدارس ادامه دادند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تمامی توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی در سال 1401 کاملاً شکست خورد افزود: جبهه حق با محوریت ایران و کشورهای مقاومت و پرچمداری ولایت شاهد پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها بوده است اما جبهه کفر شاهد شکست‌های خود است.

سردار جوانی با تاکید بر اینکه موفقیت‌های بیشتر برای جبهه حق در راه است تصریح کرد: یکی از وصایای مشترک شهدا در واقع رها نکردن اسلام و امام و پشتیبانی از جمهوری اسلامی بوده است.

وی به جانفشانی شهدای مدافعان حرم و شهدای امنیت اشاره کرد و افزود: دشمن اکنون نگران و وحشت‌زده است و در عین حال جرأت پرتاب گلوله‌ای به سمت کشورمان را ندارند و حتی خودشان اعتراف کردند که نمی‌توانند وارد جنگ با ملت ایران شوند چون این ملت قدرت دفاع دارد که به برکت اسلام و فرهنگ جهاد و شهادت است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنانِ ما به این باور رسیده‌اند که ایران اسلامی در حوزه‌های نظامی می‌تواند در مقابل هر تهدیدی بایستد و در سایر عرصه‌ها نیز در حال عبور از تحریم‌هاست که نتیجه مقاومت و ایستادگی این ملت در برابر تحریم‌های ظالمانه و برخورداری از رهبری حکیم بوده است.

سردار جوانی با بیان اینکه آمریکا در منطقه غرب آسیا هم شکست خورده و متحدانش از آن‌ها فاصله گرفته‌اند افزود: دشمن در اتفاقات چند ماهه گذشته تمام ابزارهای خود را علیه این ملت به‌کار گرفت اما در ادامه دنیا نظاره‌گر حماسه 22 بهمن 1401 بود و این ملت در یوم‌الله 22 بهمن نشان دادند که همچنان پشتیبان اسلام، ولایت و در مسیر شهدا و مصمم به ادامه این مسیر هستند.

وی خاطرنشان کرد: این مردم با ایستادگی خود، نگاه دشمن را عوض کردند تاجاایی‌که آمریکایی‌ها کوتاه آمدند و مجدداً حرف از مذاکره زدند و گفتند دنبال براندازی نیستند و امروز آمریکا، اسراییل و متحدان آن‌ها چاره‌ای ندارند جز اینکه قدرت، عظمت و حرکت رو به جلوی این ملت را بپذیرند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت ایران را ملت ظهور دانست و بیان کرد: جنگ اقتصادی دشمن هم مانند قدرت نظامی‌شان رو به ناکارآمدی است.

سردار جوانی با بیان اینکه راه مقابله با تبلیغات شوم دشمن، جهاد تبیین است تاکید کرد: هرکسی در هر موقعیتی امروز وظیفه جهاد دارد چراکه دشمن در تلاش است جمهوری اسلامی را رو به پایان نشان دهد و به‌دنبال القای ناامیدی است.

وی پیشرفت‌های علمی کشورمان را زبانزد عام و خاص دانست و بیان کرد: جهاد تبیین به‌معنای افشای دروغ‌ها و سیاه‌نمایی‌های دشمن است و باید در این عرصه کوشا بود و امید داریم، این ملت و نظام به کمک مسئولان و رهنمودهای رهبری، همه موانع را برخواهد کرد‌

نظرات بینندگان