arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۸ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

بشار اسد در دیدار با پوتین: از روسیه در مبارزه با نازیسیم حمایت می‌کنیم

رئیس جمهور سوریه در دیدار با همتای روس خود در کرملین، با بیان اینکه سفرش به روسیه اولین سفر او به این کشور پس از جنگ اوکراین محسوب می‌شود، تأکید کرد که سوریه بار دیگر از روسیه در جنگ علیه نازیسم حمایت می‎کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: رئیس جمهور سوریه در دیدار با همتای روس خود در کرملین، با بیان اینکه سفرش به روسیه اولین سفر او به این کشور پس از جنگ اوکراین محسوب می‌شود، تأکید کرد که سوریه بار دیگر از روسیه در جنگ علیه نازیسم حمایت می‎کند.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه امروز چهارشنبه در دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در کاخ کرملین بر حمایت کشورش از روسیه در جنگ اوکراین تأکید کرد و گفت: این اولین سفر من به روسیه پس از جنگ اوکراین است و مجددا بر حمایت دمشق از مسکو در جنگ علیه نازیسم که غرب از آن حمایت می‌کند، تأکید می‌کنم.

وی ادامه داد: ملت سوریه از دولت و ملت روسیه به خاطر تعهدش در احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه، سپاسگزار هستند.

اسد ادامه داد: امروز بازگشت تعادل و توازن به جهان ضروری است در غیر اینصورت، جهان به سمت انفجار و خونریزی و ویرانی پیش می‌رود.

رئیس جمهور سوریه تصریح کرد: ما امروز از نتایج کار کمیته مشترک روسیه و سوریه خرسندیم و سفر امروز من مرحله جدیدی از روابط بین دو کشور را در همه زمینه‌ها باز می‌کند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نیز در کنفرانس مشترک با اسد اعلام کرد که متاسفانه ملت سوریه در معرض حادثه فاجعه بار زلزله که باعث تشدید رنج آنها شده، قرار گرفت.

وی همچنین گفت که روابط دمشق و مسکو تقویت می‌شود و میزان تبادل تجاری دو کشور افزایش پیدا کرده است.

نظرات بینندگان