arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۲ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۱

بهترین واردکنندگان چوب در ایران

گروه شرکت‌های پرسال توسط پدرام سلطانی در سال 1375 تأسیس شد. این شرکت یکی از بهترین وارد‌کنندگان چوب در ایران است و از زمان تأسیس تا کنون با کادری با تجربه و مدیریتی کارآمد به پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف دست پیدا کرده است. ا
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بهترین واردکنندگان چوب در ایران

چوب به سبب زیبایی خیره‌کننده به یکی از ارکان اصلی اسباب و وسایل زندگی ما تبدیل شده است. مهم نیست شما عاشق سبک کلاسیک باشید یا مدرن، چوب همیشه به کار شما خواهد آمد و به راحتی می‌توانید، محصولات ساخته شده از چوب را در دکور خود جای دهید. همخوانی چوب با هر فضا و سلیقه‌ای سبب شده است تا این محصول مورد توجه قرار گیرد و صنعت چوب همواره با تقاضا‌های زیادی روبه‌رو باشد.

اگر شما هم به دنبال خرید لوازم چوبی هستید، باید با بهترین وارد‌کنندگان چوب در ایران آشنا شوید. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص بهترین وارد‌کنندگان چوب در ایران صحبت کنیم.

بهترین وارد‌کنندگان چوب در ایران

در ایران شرکت‌های زیادی وجود دارد که در زمینه واردات چوب مشغول فعالیت هستند که در ادامه به‌طور مختصر به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره شده است.

1- شرکت پرسال

گروه شرکت‌های پرسال توسط پدرام سلطانی در سال 1375 تأسیس شد. این شرکت یکی از بهترین وارد‌کنندگان چوب در ایران است و از زمان تأسیس تا کنون با کادری با تجربه و مدیریتی کارآمد به پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف دست پیدا کرده است. این شرکت در ابتدا در زمینه صادرات فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی مشغول فعالیت بود، اما در حال حاضر در زمینه‌های دیگری مانند تجارت فرآورده‌های چوبی، کاغذ، محصولات کشاورزی و بهره‌برداری از معادن مشغول فعالیت است.

بهترین واردکنندگان چوب در ایران

با توجه به شرایط آب و هوایی خشک ایران، شرکت پرسال با رویکرد حمایت از محیط زیست و منابع طبیعی ایران در سال 1385 واردات فرآورده‌های چوبی را در دستور کار خود قرار داد. از جمله فرآورده‌های چوبی که توسط این شرکت وارد می‌شود، می‌توان به مواردی مانند چوب نراد، توسکا، یولکا، راش، تخته چند لایه، پلی وود، ترموود، چوب روسی و.. اشاره کرد. این شرکت سهم زیادی از واردات چوب در کشور را به عهده دارد و بهترین وارد‌کنندگان چوب در ایران به شمار می‌رود. برای برقراری ارتباط با این شرکت بازرگانی می‌توانید از پل‌های ارتباطی کمک بگیرید:

  • آدرس: تهران، اتوبان مدرس، الهیه، خیابان بیدار، پلاک ۵، طبقه ۷، واحد ۳۹
  • تلفن: ۲۶۲۰۸۳۱۲ (۹۸۲۱+)
  • فکس: ۲۶۲۰۸۳۳۱(۹۸۲۱+)
  • کدپستی: ۱۹۶۴۹۱۴۱۶۸
  • ایمیل: info@persolco.com
  • وب سایت: https://persolco.com/

بهترین واردکنندگان چوب در ایران

2- بازرگانی چوب حاج حسن شیخ محبوبی و پسران

یکی دیگر از بهترین وارد‌کنندگان چوب در ایران، بازرگانی چوب حاج حسن شیخ محبوبی و پسران است. این شرکت با سابقه در سال 1339 فعالیت خود را با فروش چوب‌های جنگی شروع کرد. با گذشت زمان و کمبود چوب در ایران این شرکت اقدام به واردات چوب از کشور روسیه کرد و در این زمینه توانست به یکی از بهترین‌های ایران تبدیل شود.

برای برقراری ارتباط با این شرکت بازرگانی می‌توانید از پل‌های ارتباطی کمک بگیرید:

  • آدرس: گیلان، بندر انزلی، شنبه بازار، خیابان میرزاکوچک خان، راسته چوب فروشان، بازرگانی چوب محبوبی
  • شماره تماس: 09113812445
  • وب سایت: https://www.sheikhmahboubi.com/

3- بازرگانی هدیه طوس

این شرکت با سابقه‌ای نزدیک به 36 سال در زمینه بازرگانی، صنعت چوب، سنگ و سرامیک دارد. بازرگانی هدیه در سطح داخلی و بین‌المللی با بهره‌گیری از دانش فنی و مدیریت اجرایی کارآمدی که دارد توانسته است، علاوه بر عرضه بهترین محصولات دنیا و سرویس پشتیبانی بسیار فعال و قوی از این محصولات در زمینه واردات چوب هم موفق عمل کند.

قطعاً در لیست بهترین وارد‌کنندگان چوب در ایران نام بازرگانی هدیه طوس جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت. این شرکت هم اکنون در زمینه واردات و عرضه انواع چوب روسیریال یولکا، راش گرجستان و.. مشغول فعالیت است. برای برقراری ارتباط با این شرکت بازرگانی می‌توانید از پل‌های ارتباطی کمک بگیرید:

  • آدرس: مشهد، منطقه نه محله صیاد شیرازی، بلوار صیاد شیرازی، بین صیاد 11 و 13، جنب بانک مسکن، پلاک 1، ساختمان ایساتیس، طبقه سوم، واحد پنج
  • شماره تماس: 38337089-051
  • وب سایت: http://www.hedyehtouss.com/

4- شرکت امین چوب کاسپین

این شرکت را می‌توان، تنها وارد‌کننده تخته چندلایه با چوب Birch روسی دانست. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالای محصولات عرضه شده توسط این شرکت باعث شده است تا این شرکت مورد توجه همگان قرار گیرد. علاوه بر تخته چند لایه این شرکت در زمینه واردات، فروش مستقیم و بدون واسطه محصولاتی مانند تخته پلای وود روسی، تخته پلای وود مالزی، تخته پلای وود اندونزی و تخته پلای وود هندی نیز فعال است.

برای برقراری ارتباط با این شرکت بازرگانی می‌توانید از پل‌های ارتباطی کمک بگیرید:

  • آدرس دفتر مرکزی و دفتر فروش: تهران، پاسداران، خیابان دولت
  • شماره تماس: 09105417964 - 02122549492
  • ایمیل: aminchoob.caspian@yahoo.com

5- شرکت آراد نما گشتر

شرکت آراد نما گشتر را می‌توان به عنوان یکی از بهترین وارد‌کنندگان چوب در ایران معرفی کرد. این شرکت در زمینه واردات انواع چوب ترموود سابقه درخشانی دارد. این شرکت در زمینه واردات و توزیع انواع چوب روس و ایرانی در رنگ‌های مختلف مشغول فعالیت است. کیفیت مهمترین مشخصه محصولات عرضه شده توسط شرکت آراد گستر است. شرکت آراد گستر برای راحتی خیال هموطنان عزیز تمامی محصولات خود را با ضمانت عرضه می‌کند.

برای برقراری ارتباط با این شرکت بازرگانی می‌توانید از پل‌های ارتباطی کمک بگیرید:

  • آدرس: سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان یکم، پلاک 11، واحد 9
  • آدرس: کرج، خیابان مطهری، بعد از پل آزادگان، ساختمان کشتی
  • شماره تماس: 09122911129 - 03924394606
  • ایمیل: lavasani85@yahoo.com

6- شرکت AMD

شرکت ای‌ام دی وارد‌کننده مجموعه‌ای متنوع از انواع فرآورده‌های چوبی است. این شرکت محصولات خود را از 11 کشور دنیا وارد می‌کند و یکی از بهترین وارد‌کنندگان چوب در ایران به شمار می‌رود. از جمله محصولاتی که توسط شرکت ای‌ام دی وارد می‌شود می‌توان به انواع پوشش سطح (نمای داخلی و خارجی)، انواع پوشش کف و.. اشاره کرد. این شرکت علاوه بر واردات چوب در زمینه طراحی و اجرای پروژه‌های چوبی نیز مشغول فعالیت است.

برای برقراری ارتباط با این شرکت بازرگانی می‌توانید از پل‌های ارتباطی کمک بگیرید:

  • آدرس: بلوار نلسون ماندلا (جردن)، بلوار گل آذین، پلاک 24، طبقه 2، واحد 10
  • شماره تماس: 02126200954 - 09195999473
  • ایمیل: info@amd-wood.com

سخن پایانی

همان‌طور که در بالا اشاره شد، چوب به واسطه زیبایی منحصر به فرد و حس خوبی که دارد، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. به واسطه اینکه کشور عزیزمان ایران توانایی پاسخگویی به این نیاز روز افزون مردم را ندارد، واردات چوب امری اجتناب ناپذیر است. از همین رو شرکت‌های زیادی در زمینه واردات چوب مشغول فعالیت هستند که در این مقاله سعی شد به نام برخی از بهترین وارد‌کنندگان چوب در ایران مانند گروه شرکت‌های پرسال اشاره شود. امیدوارم این مقاله مورد توجه شما هم قرار گرفته باشد، اگر شما هم بازرگانی قابل اعتماد و معتبری در زمینه واردات محصولات چوبی می‌شناسید در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

نظرات بینندگان