arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۵ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۱

تمجید خبرگزاری دولت از کنسرت آرمین2afm

خبرگزاری دولت، ایرنا در مطلبی از برگزاری کنسرت آرمین زارعی مشهور به آرمین2afm تمجید کرد. ایرنا افزوده اینکه ۸ هزار نفر، بلیت‌های ۴ سانس کنسرت آرمین را در کمتر از یک‌ساعت خریداری می‌کنند، خود حامل پیامی بزرگی است. مردم، جای خالی این جنس صدا و این سبک کار را در موسیقی کشور خالی می‌بینند و بنابراین کاملا طبیعی است که چنین واکنشی به این اجرا داشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری دولت، ایرنا در مطلبی از برگزاری کنسرت آرمین زارعی مشهور به آرمین2afm تمجید کرد.

این خبرگزاری نوشته آرمین زارعی نخستین اجرای رسمی خود را طی روزهای جمعه و شنبه، در ۴ سانس برای ۸ هزار مخاطب برگزار کرد تا سیگنال‌هایی معنادار را برای تمامی طرف‌های حوزه موسیقی ارسال کند. آرمین برای رسیدن به این صحنه، ۶ سال زحمت کشید. با اینکه از همان ابتدا، هنرمند کم‌حاشیه‌ای بود اما در این مدت، بیشتر از خود محافظت کرد. فقط کار کرد و تا توانست، در چارچوب‌های حرفه‌ای گام برداشت. نتیجه این زحمات، در آخرین روزهای امسال به بار نشست تا وی، برخلاف آن موجی که با ده‌ها آرزو، از دهه ۸۰ آغاز به کار کردند، بتواند رنگ صحنه را در داخل کشور ببیند. بنابراین، این یک پیام روشن به دیگر خوانندگان از جنس آرمین است که می‌توانند با نگاه حرفه‌ای و دور نگه‌داشتن خود از حواشی، کاملا امیدوار باشند که صحنه، یک روز آنها را در آغوش بکشد.

ایرنا افزوده اینکه ۸ هزار نفر، بلیت‌های ۴ سانس کنسرت آرمین را در کمتر از یک‌ساعت خریداری می‌کنند، خود حامل پیامی بزرگی است. مردم، جای خالی این جنس صدا و این سبک کار را در موسیقی کشور خالی می‌بینند و بنابراین کاملا طبیعی است که چنین واکنشی به این اجرا داشته باشند. اینکه ۸ هزار مخاطب در تمام طول مدت ۴ اجرا، بدون هیچ محرک بیرونی، یک‌نفس، خواننده و آهنگ‌هایش را تشویق می‌کنند، نشان از سطح بالای نیازمندی آنها به این جنس کار در فضای موسیقی دارد.

این خبرگزاری ادامه داده: وقتی از خوانندگان جدیدی که محبوب مردم هستند، رونمایی می‌شود، آستانه شادی عمومی به شکل اجتناب‌ناپذیری بالاتر می‌رود. وقتی مردم بیش از ۹۰ دقیقه، تمام هیجان خود را خالی می‌کنند و در پایان، سرخوش از سالن خارج می‌شوند، این روحیه، همان برگ برنده‌ای است که جریان مدیریت کلان در هر کشوری، به دنبال آن است. این رویه، سطح شکاف و اختلاف میان مردم و حاکمیت را کاهش داده و به ترمیم روابط، کمک شایان‌توجهی می‌کند.

نظرات بینندگان