arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۵ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۱

بیمه تامین اجتماعی ۷۰۰ تاکسیران مشهدی در فاز اول طرح جایگزینی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از بیمه شدن ۷۰۰ تاکسیران در فاز نخست طرح جایگزینی بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از بیمه شدن 700 تاکسیران در فاز نخست طرح جایگزینی بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان خبر داد.

به گزارش پایگاه اینترنتی جهانشهر، "احمد محبی"در این خصوص گفت: با هماهنگی های انجام شده و پس از مدت‌ها پیگیری طرح جایگزینی بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان فعال آغاز و در مرحله اول 700 نفر از تاکسیرانان فعال جایگزین تاکسیرانان غیر فعال می شوند.

وی افزود: از این تعداد 70 نفر از تاکسیرانان خدوم جهان شهر برکت و کرامت در اسفند ماه جاری بیمه شده‌اند و 630 نفر دیگر نیز در ماه‌های ابتدایی سال نو مراحل پایانی بیمه شدن خود را طی خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد اضافه کرد: تاکسیرانان فعالی که مالک هستند و ثبت نام خود را در موعد مقرر به انجام رسانده اند جایگزین تاکسیرانان غیر فعال می‌شوند و این طرح برای اولین بار در کشور در حال اجرا است و مشهد به صورت پایلوت در حال انجام است.

محبی ادامه داد: این طرح در مراحل بعدی شامل کلیه تاکسیرانان فعال می شود و بیمه آنان در تامین اجتماعی جایگزین افراد غیر فعال خواهد شد و روند شناسایی تاکسیرانان فعال و غیر فعال نیز از طریق بازرسین تاکسیرانی، بازرسین تامین اجتماعی و وضعیت رصد فعالیت ناوگان تاکسیرانی به صورت میدانی در حال انجام است .

نظرات بینندگان