arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۸ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۲

اسکان بیش از۷۵۰ هزار نفر در اقامتگاه‌های مازندران در اولین روز نوروز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، با اشاره به اقامت بیش از ۷۵۰ هزار نفر در اولین روز عید در مازندران، گفت: از این تعداد هفت هزار و ۶۰۰ نفر در هتل‌های استان اقامت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، با اشاره به اقامت بیش از ۷۵۰ هزار نفر در اولین روز عید در مازندران، گفت: از این تعداد هفت هزار و ۶۰۰ نفر در هتل‌های استان اقامت کردند.

صادق برزگر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همچنین دو هزار و ۲۰۰ نفر در مجتمع‌های گردشگری استان اسکان یافتند و ۸ هزار و ۵۰۰ نفر در هتل آپارتمان‌ها و چهار هزار و ۹۰۰ نفر در واحدهای بومگردی اقامت داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان این که پنج هزار و۸۰۰ نفر در متل‌ها، بیش از ۶۱ هزار نفر در اقامتگاه‌های موقت و۳۳۹ هزار نفر در سایر مراکز اقامتی اقامت کردند، گفت: ۸۴ بازدید نظارتی نیز از تأسیسات گردشگری صورت گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه ،۴۶۹ هزار بازدید نیز از جاذبه‌های گردشگری انجام شد، خاطرنشان کرد: ۱۱ فقره شکایات نیز از مراکز بین راهی، پذیرایی، جاذبه‌های گردشگری، مراکز اقامتی و دفاتر خدماتی و تورهای مسافرتی انجام شد که پیگیری آن صورت گرفته است.

نظرات بینندگان