arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۰۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۰۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
از انتقاد مدیر کمیته فنی تا تهدید به افشاگری مهدوی کیا؛

پروین در آستانه برکناری از مدیریت فنی پرسپولیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد رویانیان، برای تمام پیشکسوتان و بازیکنان این باشگاه کارت دعوت فرستاد تا آنها برای حضور در ضیافت افطاری باشگاه پرسپولیس در روز پنج شنبه به ورزشگاه درفشی فر بیایند ، ... اما در این ضیافت چند تن از پیشکسوتان و بازیکنان سرشناس پرسپولیس حضور نداشتند تا با غیبت خود در این ضیافت، اختلافشان با برخی چهره‌های پرسپولیس علنی شود!

چند روز قبل از برگزاری ضیافت افطاری ؛ درگیری تندی میان برخی بازیکنان و اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درگرفت به گونه‌ای که تعدادی از بازیکنان پرسپولیس با موضع گیری علیه رئیس کمیته فنی پرسپولیس، تهدید به افشاگری کردند تا او را وادار به سکوت کنند.مدیرعامل پرسپولیس برای عادی نشان دادن شرایط تلاش کرد با دعوت از کلیه بازیکنان و پیشکسوتان باشگاه شرایط را عادی نشان دهد اما غیبت مهدی مهدوی کیا ومهرزاد معدنچی در این ضیافت نشان داد آنها خیال ندارند به این زودی ها مشکلات خود را با پروین کنار بگذارند.

البته ترک ناگهانی مراسم از سوی علی پروین نیز خبرساز شد تا برخی چهره‌ها از قهر مدیرفنی پرسپولیس سخن به میان آورند.

جدا از غیبت مهدوی کیا،مهرزاد معدنچی و ترک زودهنگام مراسم از سوی علی پروین این مراسم یک غایب نام آشنای دیگر نیز داشت، افشین پیروانی به دلیل درگیری با ضیاء عربشاهی از شرکت در این مراسم خودداری کرد چون تمایل به آشتی اجباری با این بازیکن قدیمی پرسپولیس نداشت به همین دلیل در مراسم افطاری رویانیان شرکت نکرد.

با این حال برخی نزدیکان پیروانی مدعی شدند فارغ از اختلاف شدید پیروانی با عربشاهی،پیروانی برای روبرو نشدن با علی پروین ،قید شرکت در این مراسم را زد. گفته می شود وی بابت اظهارات چند روز گذشته پروین همچنان ناراحت است و معتقد است پروین با رفتار خود قصد دارد پرسپولیس را به حاشیه ببرد!

عصبانیت مهدوی کیا، معدنچی و زاید از سلطان
اما واکنش مهدی مهدوی کیا ، معدنچی و ایمون زاید هم در نوع خود بسیار جالب توجه بود، مهدی مهدوی کیا که تاکنون درباره هیچ یک از چهره های فوتبالی این گونه اظهارنظر نکرده بود، در مصاحبه ای آتشین پروین را تهدید به افشاگری کرد تا وی را وادار به سکوت کند، ایمون زاید و معدنچی هم با انجام مصاحبه هایی این اظهارات را محکوم کردند اما هیچ یک از این مصاحبه ها به اندازه مصاحبه کیا شدت نداشت، برخی نزدیکان پروین تلاش کردند با پادرمیانی روابط کیا و پروین را مجددا به حالت قبل برگردانند اما مهدوی کیا این پیشنهاد را نپذیرفت بلکه به نزدیکان پروین پیغام داد که قصد دارد مدارک مالی دوره مدیریتی پروین را به سازمان بازرسی کل کشور برساند تا مراجع قضایی به تخلفات وی رسیدگی کنند.

جعفر کاشانی، ابراهیم آشتیانی گزینه‌های جانشینی پروین!
با بالاگرفتن درگیری ها میان پروین و اعضای کمیته فنی و به تازگی درگیری برخی بازیکنان با مدیر کمیته فنی پرسپولیس پیش بینی می شود مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای پایان دادن به حواشی به وجود آمده تصمیم به برکناری علی پروین بگیرد تا با این روش مدیریت بحران را بار دیگر به اجرا درآورد تا پرسپولیس از تنش های داخلی رهایی یپدا کند. گفته می شود امیر عابدینی، مشاور ارشد رویانیان در حوزه مدیریت به وی پیشنهاد داده برای پایان دادن به این اتفاقات یکی از پیشکسوتان پرسپولیس را به عنوان مدیر کمیته فنی انتخاب کند تا حواشی به وجود آمده برطرف شود
گفته می شود جعفر کاشانی و ابراهیم آشتیانی گزینه های مورد نظر مدیرعامل برای جانشینی علی پروین هستند حال این که چه زمانی رویانیان تصمیم به حذف پروین از مدیریت کمیته فنی بگیرد معلوم نیست و باید برای این اتفاق کمی صبر کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
1
3
آره بابا . چی میخوان اینا توی این سن و سال .
نظرات بینندگان