arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۳ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۲

محور هراز و کندوان یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران، با تاکید بر رعایت قوانین رانندگی و جلوگیری از شتاب‌زدگی در حین سفر، گفت: شاهد تردد و ترافیک مقطعی در محورهای هراز و کندوان هستیم و اعمال محدودیت و یکطرفه شدن این دو محور در دستور کار قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: رئیس پلیس راه مازندران، با تاکید بر رعایت قوانین رانندگی و جلوگیری از شتاب‌زدگی در حین سفر، گفت: شاهد تردد و ترافیک مقطعی در محورهای هراز و کندوان هستیم و اعمال محدودیت و یکطرفه شدن این دو محور در دستور کار قرار دارد.

یدالله جهانتاب امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه، موج برگشت مسافران نوروزی را در جاده‌های شمال شاهد هستیم، اظهار کرد: توصیه می‌شود مسافران برگشت به شهرهای خود را به ساعت‌های پایانی روز موکول نکنند.

وی با تاکید بر رعایت قوانین رانندگی و جلوگیری از شتاب زدگی در حین سفر، افزود: شاهد تردد مقطعی در محورهای هراز و کندوان هستیم و اعمال محدودیت و یکطرفه شدن این دو محور در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران، افزود: تردد تریلی کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

این مسئول اعمال محدودیت یک‌طرفه باتوجه به شرایط ترافیکی و براساس اعلام پلیس راه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز و فردا به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ امروز و فردا از مرزن‌آباد به کرج و تهران یک‌طرفه خواهد شد.

به گفته جهانتاب، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تا ساعت ۲۴ همان روز، از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از آب اسک به رودهن یک‌طرفه خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از همراهی مسافران با پلیس در طول سفر، یادآور شد: تردد انوع تریلرها از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای یک‌شنبه ۱۳، دوشنبه ۱۴ و سه‌شنبه ۱۵ از مسیر شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع است.

این مسئول در توصیه‌ای به مسافرانی که در محورهای مواصلاتی مازندران تردد می‌کنند، گفت: رانندگان از سرعت غیر متعارف و سبقت غیرمجاز، صحبت با تلفن همراه خودداری کنند و در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

نظرات بینندگان