arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۰۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱

رویانیان: دیگر از این همه حاشیه خسته شده‌ام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
درگیری پنهان بازیکنان پرسپولیس و رئیس کمیته فنی این باشگاه، سبب شد مهدی مهدوی‌کیا، مهرزاد معدنچی و ایمون زاید با انجام مصاحبه‌هایی آتشین به شدت علیه پروین موضع‌گیری کنند.


افزایش اختلاف میان این بازیکنان و علی پروین کار را به جایی رساند که مدیرعامل باشگاه برای جلوگیری از ایجاد حاشیه بیشتر وارد عمل شود اما گفته می‌شود بازیکنان ناراضی پرسپولیس از پیشنهاد رویانیان برای سکوت در قبال اتهامات پروین استقبال نکردند و مدعی شدند تا زمانی که پروین عذرخواهی نکرده است آنها سکوت نخواهند کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که تصور می‌کرد،می‌تواند برای پایان دادن به اختلاف به وجود آمده میان مهدوی کیا و علی پروین آنها را در ضیافت افطاری آشتی دهد با عدم حضور مهدوی کیا در این مراسم صبح روز شنبه با وی تماس گرفت تا کاپیتان دوم پرسپولیس را متقاعد کند تا درباره این موضوع اظهارنظر نکند اما گفته می‌شود کاپیتان این درخواست مدیرعامل را منوط به عذرخواهی رسمی پروین دانسته و تاکید کرده تا زمانی که پروین عذرخواهی نکند وی از این ماجرا عقب نشینی نخواهد کرد.
با این حال روزنامه هوادار پرسپولیس روز گذشته با انتشار خبری از قول منابع آگاه اعلام کرد به احتمال بسیار زیاد مهدی مهدوی کیا ظرف روزهای آینده با انجام مصاحبه‌ای اعلام خواهد کرد؛دیگر در این باره اظهارنظر نخواهم کرد چون با پیگیری این مساله حاشیه‌های پرسپولیس افزایش پیدا خواهد کرد.
با انتشار این خبر در روزنامه‌ای که سردبیری آن برعهده یکی از مسؤولان باشگاه پرسپولیس است ،برخی منابع خبری مدعی شدند مهدوی کیا با نظر مستقیم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این ماجرا عمل می‌کند همانگونه که دو بازیکن ناراضی دیگر همه چیز را به رویانیان سپرده‌اند و اعلام کردند هر تصمیمی رویانیان در این خصوص بگیرد را اجرا خواهند کرد.

گلایه‌های رویانیان از پروین
با این شرایط ظهر دیروز در باشگاه پرسپولیس خبری در راهروهای باشگاه دهان به دهان چرخید، خبری که با جلسه مدیرعامل باشگاه با چند تن از معاونینش ارتباط مستقیم داشت.گفته می‌شود در این نشست رویانیان خطاب به معاونینش اعلام کرده اگر شرایط به همین شکل پیش برود مجبورم در روزهای آینده در این باره با هواداران سخن بگویم تا آنها متوجه شوند در باشگاه پرسپولیس چه کسانی حاشیه‌سازی می‌کنند،واقعا از این شرایط خسته شده ام چون هر روز با یک بحران جدید از سوی دوستان رو به رو می شوم!
حال باید دید اگر تهدید رویانیان و افشاگری مهدوی کیا تداوم داشته باشد چه سرنوشتی در انتظار علی پروین است؟قطعا این رویه به هیچ وجه به سود پروین نیست مگر آن که علی پروین پیش دستی کند و بابت اتفاق های اخیر از مدیران و بازیکنان پرسپولیس عذرخواهی کند.
نظرات بینندگان