arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۱ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۲

کاخ سفید: پرتاب راکت به اسرائیل را محکوم می کنیم/ تعهد ما به امنیت اسرائیل قاطع است

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت: تعهد ما به امنیت اسرائیل همچنان قاطع است. ما حق مشروع اسرائیل برای دفاع از مردم و سرزمین خود در برابر هر گونه تجاوز را به رسمیت می شناسیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در پی دفاع نیروهای مقاومت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: تعهد ما به امنیت اسرائیل همچنان قاطع است. ما حق مشروع اسرائیل برای دفاع از مردم و سرزمین خود در برابر هر گونه تجاوز را به رسمیت می شناسیم.

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید درباره حمله موشکی لبنان به اسرائیل گفت: ما از ادامه خشونت‌ها بسیار نگران هستیم و از همه طرف‌ها می‌خواهیم از تشدید بیشتر تنشها خودداری کنند.

این مقام کاخ سفید افزود: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به طور کامل در جریان اوضاع قرار گرفته و سفیر آمریکا و سایر مقامات با اسرائیل در تماس هستند.

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید ادامه داد: ما پرتاب راکت به اسرائیل را محکوم می کنیم. استفاده از لبنان به عنوان سکوی پرتاب برای حملات موشکی علیه اسرائیل تنها مردم لبنان را در معرض خطر قرار می دهد و احتمال بی ثباتی بیشتر در این کشور را افزایش می دهد.

این مقام کاخ سفید تصریح کرد: تعهد ما به امنیت اسرائیل همچنان قاطع است. ما حق مشروع اسرائیل برای دفاع از مردم و سرزمین خود در برابر هر گونه تجاوز را به رسمیت می شناسیم.

نظرات بینندگان