arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۴ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۲

آتش‌سوزی چندین کانتینر لوازم خانگی در غرب تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مهار آتش‌سوزی چندین کانتینر در یک محوطه کارگاهی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا:سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مهار آتش‌سوزی چندین کانتینر در یک محوطه کارگاهی خبر داد.
 
سید جلال ملکی  در این‌باره گفت: در ساعت ۱۱:۱۱ صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک محوطه کارگاهی در جاده مخصوص مسیر غرب به شرق حوالی کیلومتر ۱۶ به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام شد که درپی آن سریعا سه ایستگاه از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه اعزام شد.
 
وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در بخشی از محوطه‌ این کارگاه رخ داده و در جریان آن چندین کانتینر حاوی اجناس مختلف که کنار یکدیگر قرار گرفته بودند، دچار حریق شده‌اند.
 
ملکی با بیان اینکه سه کانتینر از کانتینرهای موجود که حاوی لوازم خانگی بود روی یکدیگر چیده شده بودند، گفت:‌این سه کانتینر دچار حریق شده و اجناس داخل آنها هم کاملا شعله‌ور شده بودند. همچنین در پشت سر این کانتینرها دو سوله کوچک حداکثر ۵۰ متری ساخته شده با دیوار پیش‌ساخته نیز وجود داشت که داخل آنها لوازم یدکی و قطعات سنگین خودرو وجود داشت که آتش به آن قسمت هم سرایت کرده بود و آنجا را هم شعله‌ور کرده بود.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش در حال گسترش به سایر کانتینرها بود، گفت:‌ آتش‌نشانان عملیات خود برای اطفای حریق را از چند ناحیه آغاز کردند و موفق به مهار آتش شدند.
 
ملکی اظهار کرد: خوشبختانه موردی از مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و آتش به سرعت خاموش شد و در حال حاضر عملیات لکه‌ گیری و ایمن سازی هم به پایان رسیده است و آتش‌نشانان تا دقایقی دیگر محل را ترک خواهند کرد.
نظرات بینندگان