arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۱۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱

ماجرای رانت خواری که فقط یک پراید قسطی دارد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از روزنامه هایی که توسط جوان نورچشمی محمود احمدی نژاد تاسیس شده است، با بهره مندی از رانت های سنگین مالی همچنان به فعالیت ادامه می دهد.

به گزارش بازتاب ؛ روزنامه مذکور که  بدون نوبت چندین ساله گرفتن مجوز روزنامه تاسیس شد، در سال های اخیر نقش کم نظیری در فحاشی به شخصیت های انقلاب، تخریب و دادن شعارهای توخالی داشته است.

جالب است که نورچشمی مذکور که تصادفا داماد یکی از وزرای دولت نهم نیز بود، بدون داشتن حتی یک روز سابقه فعالیت صنعتی ابتدا به عنوان عضو هیات مدیره و سپس مدیر عامل یکی از برزگترین مجموعه های صنعتی کشور منصوب شد، در برنامه مثلث شیشه ای رشیدپور حاضر شده و ادعا کرده بود از مال دنیا تنها یک پراید قسطی دارد، اما بلافاصله روزنامه ای که سرمایه مورد نیاز آن حدود یک میلیارد تومان می باشد، راه اندازی کرد.

نورچشمی مذکور پس از مدتی به دلیل برخی مسایل از چشم احمدی نژاد افتاد و از سمت های خود به تدریج برکنار شد و برای اداره روزنامه خود با مشکل مواجه گردید.

یکی از این مشکلات، قطع پول های تزریقی از یکی از رانت خوران به نام م.پ بود که قرار بود در ازای پرداخت کمک مالی به این روزنامه، ضایعات مجموعه صنعتی بزرگ تحت مدیریت نورچشمی را دریافت کند.

با ورود دستگاه های نظارتی به مجموعه تحت مدیریت نورچشمی، مشخص گردید در معاملات زمین در شمال کشور نیز ارقامی میلیاردی جابجا شده است و بدین خاطر برای معاونین وی پرونده تشکیل شد و صلاحیت نورچشمی نیز در انتخابات مجلس تایید نمی شود تا با دخالت بزرگترهای وی، این موضوع حل گردید.

نکته قابل تاسف آن که برخی وبلاگ نویسان و افراد تندروی طیف افراطی که شعار عدالت و برخورد با مفسدین اقتصادی را سر می دهند، در همین روزنامه فعالیت داشته و از محل همین رانت ها حق التحریرهای حلال! خود را دریافت می کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
0
1
م...د م...ده حالا خود م...ده(مدير مديره)
نظرات بینندگان