arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۳ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۲

باکو: رایزنی‌ها با ایران را مثبت ارزیابی می‌کنیم

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان عنوان کرد که گفتگو‌ها با ایران را «مثبت» و «مهم» ارزیابی می‌کند. وی در ادامه گفت: آذربایجان همیشه به توسعه روابط همسایگی خوب با تمامی کشور‌های همسایه ازجمله ایران مشتاق بوده است. احترام دوجانبه به تمامیت ارضی و استقلال کشور‌ها اولویت تغییرناپذیر سیاست خارجی آذربایجان بوده است. آذربایجان به تلاش‌ها برای تضمین منافع و امنیت ملی کشور ادامه می‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان عنوان کرد که گفت‌وگوها با ایران را «مثبت» و «مهم» ارزیابی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ترند، آیهان حاجی‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان در پاسخ به اظهارات امروز ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت که در تماس وزرای خارجه دو کشور تبادل نظرهایی درخصوص وضعیت دو کشور انجام گرفته است.

حاجی‌زاده عنوان کرد که جمهوری آذربایجان این مذاکرات را مثبت ارزیابی می‌کند و باور دارد که تداوم رایزنی‌ها حائز اهمیت می‌باشد.

وی در ادامه گفت: آذربایجان همیشه به توسعه روابط همسایگی خوب با تمامی کشورهای همسایه ازجمله ایران مشتاق بوده است. احترام دوجانبه به تمامیت ارضی و استقلال کشورها اولویت تغییرناپذیر سیاست خارجی آذربایجان بوده است. آذربایجان به تلاش‌ها برای تضمین منافع و امنیت ملی کشور ادامه می‌دهد.

نظرات بینندگان