arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۵ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۲

معرفی بهترین برند اقتصادی ادکلن در سال 1402

ممکن است برایتان سوال باشد که قیمت محصولات نیو برند چقدر است و چه میزان اختلاف قیمت بین محصولات این برند و سایر رقبا وجود دارد؟ پاسخ این سوال این است که نیو برند تنوع کالایی بسیار بالایی دارد به طوری که شما می توانید بیش از 50 نوع عطر و ادکلن تولید شده توسط این شرکت را ببینید. قیمت بین مدل های این برند نیز با هم متفاوت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معرفی بهترین برند اقتصادی ادکلن در سال 1402

احتمالا شما هم مثل اغلب مردم دنیا عاشق انواع رایحه های عطر و ادکلن هستید. با بالارفتن قیمت دلار، قیمت عطر و ادکلن ها هم افزایش شدیدی داشته اند و روز به روز بر قیمت آن ها افزوده می شود. در این مقاله همراه شما هستیم تا برندهای اقتصادی و محبوبی را از عطر و ادکلن را برایتان معرفی کنیم تا با هر بودجه ای که دارید بتوانید عطر و ادکلن دلخواه خود را خریداری کنید.

ادکلن نیو برند؛ اقتصادی و خوش بو

کشور بلژیک از گذشته، یکی از قطب های اصلی تولید لوازم آرایشی و عطر و ادکلن در اروپا به شمار می رود. برندهای مطرح بسیاری از کشور بلژیک وارد ایران شده اند و اغلب محصولات وارداتی از استقبال زیاد ایرانیان برخوردار بوده اند که یکی از این برندهای مطرح، نیو برند (New Brand) نام دارد.  نیو برند نیز محصولی از کشور بلژیک است که از زمان وارد شدن محصولاتش به ایران توانسته مشتریان بسیار زیادی را جذب کند و روز به روز بر طرفداران این برند افزوده می شود.

معرفی بهترین برند اقتصادی ادکلن در سال 1402

شاید برایتان سوال پیش بیاید که دلیل محبوبیت و همه گیر شدن سریع ادکلن های نیو برند چیست؟

اولین دلیلی که می توان برای این میزان از محبوبیت آورد، قیمت مناسب محصولات نیو برند است. برای مشاده قیمت ادکلن های نیوبرند اینجا کلیک کنید. اگر از طریق لینکی که در اختیارتان قرار داده شد قیمت ها را بررسی کنید متوجه اختلاف قیمت زیاد با برندهای مطرح دنیا خواهید شد. ممکن است فکر کنید که چون قیمت محصولات نیو برند ارزان است و قابل مقایسه با رقبای مطرح نیست، پس محصولات تولیدی نیز کیفیت مطلوبی ندارند در حالی که این فرضیه کاملا اشتباه است. در ادامه بیشتر درباره این موضوع بحث خواهیم کرد.

مورد دومی که باعث محبوبیت روزافزون محصولات نیو برند در ایران شده است، کیفیت سورپرایز کننده عطر و ادکلن های این شرکت است. مطمئن باشید هزینه ای که قرار است برای خرید ادکلن های نیو برند انجام دهید کاملا می ارزد و محصولات این شرکت معمولا تا 6 ساعت پخش بو و 24 الی 48 ساعت ماندگاری کامل بر روی لباس را دارند.

قیمت ادکلن نیو برند

ممکن است برایتان سوال باشد که قیمت محصولات نیو برند چقدر است و چه میزان اختلاف قیمت بین محصولات این برند و سایر رقبا وجود دارد؟ پاسخ این سوال این است که نیو برند تنوع کالایی بسیار بالایی دارد به طوری که شما می توانید بیش از 50 نوع عطر و ادکلن تولید شده توسط این شرکت را ببینید. قیمت بین مدل های این برند نیز با هم متفاوت است. در نتیجه برای بررسی قیمت روز محصولات نیو برند می توانید به وبسایت های مطرح فروشنده عطر و ادکلن نظیر دیجی کالا، ترب، لیمادو و ... مراجعه کنید.

خرید ادکلن نیو برند

در حال حاضر امکان خرید آنلاین و حضوری محصولات نیو برند وجود دارد. توجه داشته باشید که ادکلن نیو برند در حال حاضر نمایندگی رسمی در داخل ایران ندارد پس اگر فروشگاهی ادعا کرد که نماینده رسمی فروش محصولات نیو برند است، به احتمال خیلی زیاد محصولات فیک را در قالب نمایندگی می خواهد به شما بفروشد.

در خرید آنلاین محصولات نیو برند نیز به پیشینه سایت توجه کنید و تنها به قیمت کار توجه نکنید چرا که نمونه های فیک از محصولات نیو برند نیز به تازگی وارد بازار ایران شده است و ممکن است فروشگاهی قیمت بسیار پایین تری را برای محصولات نیو برند به شما ارائه دهد. در صورتی که اختلاف قیمت بیش از 10 درصد در قیمت وبسایت ها مشاهده کردید، قبل از نهایی کردن خرید خود از اصالت کالای خریداری شده مطمئن شوید.

آیا ادکلن های نیو برند ارزش خرید دارند؟

همان طور که اشاره شد، محصولات نیو برند از کیفیت بالایی برخوردارند و قطعا ارزش خرید بالایی نسبت به قیمتشان دارند.

حجم ادکلن های نیو برند چقدر است؟

ادکلن های نیو برند در حجم های مختلفی تولید می شوند اما اغلب ادکلن های نیو برند موجود در ایران 100 میلی لیتر حجم دارند.

ماندگاری ادکلن های نیو برند چقدر است؟

ادکلن های نیو برند به طور میانگین تا 8 ساعت پخش بوی فعال داشته و 24 الی 48 ساعت نیز ماندگاری مفید بر روی لباس را دارند.

ادکلن نیو برند ساخت کدام کشور است؟

اولین بار در سال 1988، خط تولید نیو برند در کشور فرانسه افتتاح شد. پس از گذشت چندین سال در کشورهای مختلفی همچون بلژیک و.. نیز خط تولید این برند راه اندازی شد.

ادکلن های نیو برند وارداتی به ایران، بیشتر ساخت کشور بلژیک می باشند.

چگونه فیک و اصل بودن ادکلن های نیو برند را تشخیص دهیم؟

تشخیص فیک یا اصل بودن ادکلن های نیو برند کار چندان آسانی نیست چرا که بسته بندی و شکل جعبه تا حدود زیادی شباهت به نسخه اصلی دارد. اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید کیفیت جعبه ادکلن است. اگر متوجه چاپ بی کیفیت یا پاک شده روی جعبه ادکلن شدید می توانید نتیجه بگیرید ادکلن فیک است.

دومین مورد توجه به نوشته های روی شیشه ادکلن است. ادکلن های اصل نیو برند نوشته های برجسته شده ای دارند در حالی که در نسخه های تقلبی نوشته ها برجسته نیستند.

راهکارهای حرفه ای تر همچون توجه به نی ادکلن، درب ادکلن و ... نیز وجود دارد که در مقاله ای دیگر به طور کامل به این موضوع خواهیم پرداخت.

جمع بندی: نیو برند ارزش خرید دارد یا خیر؟

با توجه به مواردی که در طول مقاله نیز به آن ها اشاره کردیم، نیو برند یکی از بهترین گزینه های اقتصادی ادکلن در ایران به شمار می رود. عطر و ادکلن های این برند با توجه به قیمت مناسب و بسته بندی و جعبه های شیک برای هدیه دادن نیز گزینه بسیار خوبی هستند. در نهایت امیدواریم که این مقاله به شما در شناخت ادکلن های نیو برند کمک کننده بوده باشد.

نظرات بینندگان