arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۸ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۱

آماده ام قدم در جاي پاي مايکل فلپس بگذارم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
میسی فرانکلین ستاره نوجوان تیم ملی شنای زنان آمریکا در المپیک لندن پس از کسب چهار مدال طلا در این رقابت ها و شکستن دو رکورد جهانی اعلام کرد آماده است قدم در جای پای مایکل فلپس گذارد.

به گزارش انتخاب، طی هشت روز برگزاری رقابت های شنا در المپیک لندن فرانکلین هفده ساله مدال طلای مواد صد متر و دویست متر کرال پشت و همچنین چهار در دویست متر آزاد و چهار در صد متر مختلط امدادی زنان را به دست آورد.

او همچنین رکورد دویست متر کرال پشت را که سه سال در اختیار کیرستی کاونتری بود را شکست و روز شنبه کمک کرد رکورد چهار در صد متر مختلط امدادی را که در سال دو هزار و نه توسط شناگران چینی به دست آمد را بهبود یابد.

در المپیک تابستانی بعدی در ریودو ژانیروی برزیل فرانکلین بیست و یک ساله خواهد شد . او گفته است توانایی به دست آوردن مدال ها و عناوین بیشتری را دارد و با مشاهده مایکل فلپس درس های زیادی آموخته است.

مایکل فلپس با احتساب مدال های المپیک لندن تاکنون هجده مدال طلا در المپیک کسب کرده است و به دوران حرفه ای ورزشی اش پایان داد. فرانکلین گفت:« به مایکل فلپس احترام می گذارم و از این که می بینم به بهترین شناگر تمام تاریخ تبدیل شده است خوشحالم. او برای من الهام بخش است و به من انگیزه می دهد.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، این شناگر نوجوان آمریکایی افزود:« فکر نمی کنم کسی بتواند جای او را بگیرد اما فکر می کنم بتوانم اندکی از راهی را که او پیموده است طی کنم.»
نظرات بینندگان