arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۲۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۹ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۱

کاهش شهريه دانشگاه آزاد در سال تحصيلي جديد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
واحد مرکزی خبر نوشت:

شهریه دانشگاه آزاد در سال تحصیلی جدید کاهش می یابد .

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد گفت : در سال تحصیلی جدید شهریه های دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 20 درصد کاهش می یابد .

مهدوی در حاشیه مراسم معرفی رئیس منطقه 15 دانشگاه آزاد در بندرعباس افزود : در سال آینده با تامین منابع مالی ، شهریه در دیگر مقاطع نیز کاهش می یابد .

وی از راه اندازی آزمایشگاههای ملی دانشگاه آزاد خبر داد و افزود : آزمایشگاه ملی تخصصی و فوق تخصصی در هر استان راه اندازی می شود .

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد گفت : آزمایشگاههای ملی به عنوان مؤسسات علمی آخرین دستاوردهای علمی و آخرین نتایج تحقیقات علمی را ارائه می دهند و نیاز کشور را در زمینه های تخصصی برطرف می کند.

آقای مهدوی هزینه راه اندازی این آزمایشگاهها را تا پنج سال آینده 100 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : تامین اعتبار راه اندازی آزمایشگاه بر عهده استان ها است و دانشگاه نیروی متخصص آزمایشگاه را تامین می کند .

وی گفت : با راه اندازی آزمایشگاه ملی در هر استان برای 2 هزار نفر نیروی متخصص شغل ایجاد می شود .

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد افزود : اکنون در استان های خراسان رضوی و گیلان آزمایشگاه ملی راه اندازی شده است و بزودی در آذربایجان شرقی نیز به بهره برداری می رسد .

امروز در مراسمی احسان کامرانی به عنوان ریاست منطقه 15 دانشگاه آزاد معرفی و از خدمات دو ساله کرم الله دانش فرد تجلیل شد .

احسان کامرانی پیش از این معاون پژوهشی دانشگاه هرمزگان بود.

منطقه 15 دانشگاه آزاد شامل استان هرمزگان با 20 واحد و مرکز فعال دانشگاهی و 37 هزار دانشجو است.

دانشگاه آزاد دارای 18 منطقه دانشگاهی در کشور است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
0
1
کاردانی و کارشناسی بدلیل نبود دانشجو در مراکز دانشگاهی با التماس دانشجو جذب می کنند 20 % تخفیف هم که حکایتش معلومه بیچاره ملت ایران البته حقشون همینه ......
نظرات بینندگان