arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۱

تابش: ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات انتحار است/ برای اصولگرایان دعا می کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تابش ورود اصلاح‌طلبان به عرصه انتخابات را در شرايط فعلي انتحار دانست و يادآور شد: اگر شرايط آن طور كه مي‌خواهيم مهيا نشود براي نظام جمهوري اسلامي مردم و اصولگرايان دعا خواهيم كرد.

محمدرضا تابش اظهار كرد: هنوز هيچ فردي به عنوان كانديداي اصلاح‌طلبان در انتخابات آينده قطعي نشده و ممكن است اين موضوع به عنوان علايق خود افراد يا دوستانشان در محافل و جلسات داخلي مطرح شده باشد.

وي افزود: ما فعلا در اين مرحله هستيم كه بعضا خود آقايان اعلام آمادگي كرده‌اند، برخي هنوز مردد هستند و برخي حضور خود را به عنوان كانديداي انتخابات رياست جمهوري را رد كرده‌اند اما هنوز صحبت رسمي با هيچ كس انجام نشده است.

رييس فراكسيون اصلاح‌طلبان مجلس هشتم، با تاكيد به اينكه اصلاح‌طلبان حتما قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند و در اين عرصه فعاليت مي‌كنند در عين حال گفت كه فعالان سياسي اصلاح‌طلب منتظر باز شدن روزنه‌ها براي فراهم شدن امكان حضور در عرصه رقابت‌هاي انتخاباتي هستند.

تابش يادآور شد: البته فعاليت‌هايي در درون اصلاح‌طلبان انجام مي‌شود و با افراد موثر صحبت‌هايي شده است.

نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه اگر زمينه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات فراهم شود اقبال مردم به اصلاح‌طلبان نيز بالا خواهد بود، گفت: با توجه به گرفتاري‌ها و نارضايتي‌هايي كه براي مردم فراهم شده بدنه اصلاح‌طلبان قاطبه مردم هستند و اقبال به اصلاح‌طلب‌ها خيلي زياد است لذا خيلي نيازمند فعاليت اصلاح‌طلبان نيستيم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظرات بینندگان