arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۱

سروری: نامزدها تیمشان را معرفی کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی معرفی تیم همراه توسط کاندیداها را ضروری دانست و گفت: با معرفی تیم همراه توسط کاندیداها مشخص می‌شود که برنامه‌اش برای چهارسال اداره کشور بر اساس شایسته سالاری، قبیله سالاری، اسم سالاری و یا خودسالاری است.

پرویز سروری با بیان اینکه هر گاه جامعه سیاسی به طرف گفتمان انقلاب اسلامی که همان گفتمان امام(ره) است، بازگشت کرده است مردم به آن اقبال نشان داده اند، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی برگزیده همه مطالبات مردمی است که گفتمان هایی چون عدالت، ساده زیستی، استکبارستیزی از گفتمان انقلاب نشأت می گیرد؛ بنابراین امروز ما نیازمند بازگشت جدی به گفتمان انقلاب اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه نقطه بارزی که می تواند از گفتمان انقلاب اسلامی در وضعیت کنونی کشور متجلی شود، گفتمان کارآمدی است، تصریح کرد: اگر نظام بتواند در این شرایط سخت و پیچیده با کمترین هزینه به بیشترین دستاورد برسد این تحقق گفتمان کارآمدی و نیاز امروز جامعه ما است.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: بنابراین یکی از مهمترین گفتمان هایی که می تواند در انتخابات ریاست جمهوری مطرح و آراء مردم را نسبت به خود جذب کند، گفتمان کارآمدی است و این گفتمان پلی است برای خروج از مشکلات.

سروری برنامه محور شدن حرکت کاندیداها را از ضرورت های انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: مردم در چند دوره انتخابات به نوعی شخص محوری را تجربه کردند و به این نتیجه رسیده اند که با شخص محوری به مطالبات خود نخواهند رسید.

وی افزود: بنابراین گرایش مردم به سمت کاندیداهایی است که بتوانند برنامه های مدون برای معضلات و مشکلات جامعه همچون بحث تولید، بی کاری، تورم و تحریم ها داشته باشند.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، معرفی تیم همراه توسط کاندیداها را ضروری دانست و گفت: معرفی کردن تیم همراه توسط کاندیداها برای شناخت برنامه های وی برای چهار سال آینده بسیار موثر است.

سروری با بیان اینکه معرفی تیم همراه به نوعی نما و چشم اندازی که یک کاندیدا برای اداره کشور دارد را مشخص می کند، خاطرنشان کرد: یک کاندیدا با معرفی تیم همراهش مشخص می شود که با چه نوع تفکری  شایسته سالاری، قبیله سالاری، اسم سالاری و یا خودسالاری می خواهد کشور را اداره کند.

منبع: خبرگزاری مهر

نظرات بینندگان