پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : با قابلیت های جدید سامانه بام، مشتریان بانک ملی ایران تجربه ای متفاوت تر از بانکداری نوین در نظام بانکی کشور خواهند داشت و مدیریت تجربه مشتری به عنوان یک استراتژی حائز اهمیت در خدمات بانکداری الکترونیک این بانک تعریف شده است.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، به کارگیری فناوری های پیشرفته یکی از استراتژی های پیش رو در توسعه خدمات سامانه بام برای کاربران است و از این رو، در به روز رسانی نسخه های جدید این سامانه، همواره تلاش بر این است تا با تحول دیجیتال تجربه ای جذاب برای کاربران و مشتریان بانک رقم بخورد.
در نسخه جدید بام برای کاربران اندروید علاوه بر تعریف داشبورد جدید، امکان ثبت نام با احراز هویت تصویری، افتتاح حساب غیر حضوری، انتقال پول حساب مشترک، کارت به کارت با شناسه و مسدودی کارت فراهم شده است.همچنین خدمت «قلک» نیز در این سامانه فرصتی را برای مشتریان فراهم کرده تا بتوانند با پول های خرد و حداقل سرمایه در صندوق های درآمد ثابت، سرمایه گذاری ساده، سریع و تضمین شده داشته و سود قطعی و روز شمار دریافت کنند.
در نسخه جدید بام برای کاربران تحت سیستم عامل آی او اس هم امکاناتی نظیر انتقال پول حساب مشترک، مدیریت و کارتابل انتقال پول حساب مشترک و مشاهده و پرداخت خلافی خودرو افزوده شده است.