arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

رونمایی از نخستین گوشی تاشوی گوگل؛ پیکسل فولد کی و با چه قیمتی وارد بازار می‌شود؟

گوگل قصد دارد با ارائه مشوق‌هایی از جمله ارائه تخفیف قیمتی برای تعویض گوشی‌های مدل‌های اخیر خود با پیکسل فولد و نیز هدیه یک ساعت هوشمند رایگان، به بازار گوشی مدل جدید خود رونق ببخشد. گوشی تلفن همراه جدید گوگل که پیکسل فولد (Pixel Fold) نام دارد، دارای «بادوام‌ترین لولا» در میان گوشی‌های تاشو است. گوگل گوشی ضدآب خود را در اندازه جیبی و با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی روانه بازار می‌کند. مطابق تصاویر منتشر شده، این گوشی مانند یک دفترچه یادداشت باز می‌شود و سپس اندازه صفحه نمایش آن به ۷.۶ اینچ می‌رسد. وزن این گوشی که رقیب مدل گلکسی زد فولد ۴ (Galaxy Z Fold ۴) ساخت شرکت سامسونگ، معرفی شده، حدود ۲۸۳ گرم است که کمی سنگین‌تر از رقیب خود است، ولی اندازه صفحه نمایش آن‌ها یکسان است. البته پیکسل فولد دارای باتری بزرگ‌تری است و بنا بر اعلام گوگل ۲۴ ساعت و یا در حالت کم‌مصرف تا ۷۲ ساعت دوام می‌آورد.  
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوگل قصد دارد با ارائه مشوق‌هایی از جمله ارائه تخفیف قیمتی برای تعویض گوشی‌های مدل‌های اخیر خود با پیکسل فولد و نیز هدیه یک ساعت هوشمند رایگان، به بازار گوشی مدل جدید خود رونق ببخشد.

شرکت گوگل قصد دارد، نخستین گوشی هوشمند تاشوی خود را پس از رونمایی از آن در جریان نشست سالانه خود در ۱۰ مه جاری (۲۰ اردیبهشت)، در ماه آینده میلادی به بازار عرضه کند. 

گوشی تلفن همراه جدید گوگل که پیکسل فولد (Pixel Fold) نام دارد، دارای «بادوام‌ترین لولا» در میان گوشی‌های تاشو است. گوگل گوشی ضدآب خود را در اندازه جیبی و با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی روانه بازار می‌کند. مطابق تصاویر منتشر شده، این گوشی مانند یک دفترچه یادداشت باز می‌شود و سپس اندازه صفحه نمایش آن به ۷.۶ اینچ می‌رسد.

وزن این گوشی که رقیب مدل گلکسی زد فولد ۴ (Galaxy Z Fold 4) ساخت شرکت سامسونگ، معرفی شده، حدود ۲۸۳ گرم است که کمی سنگین‌تر از رقیب خود است ولی اندازه صفحه نمایش آنها یکسان است. البته پیکسل فولد دارای باتری بزرگ‌تری است و بنا بر اعلام گوگل ۲۴ ساعت و یا در حالت کم‌مصرف تا ۷۲ ساعت دوام می‌آورد. 


طبق اطلاعات موجود، گوگل قصد دارد، پیکسل فولد را با قیمت ۱۷۰۰ دلار به بازار عرضه کند. این در حالی است که رقیب آن یعنی گلکسی زد فولد ۴ ۱۷۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

البته کارشناسان بازار گوشی‌های هوشمند با اشاره به موفقیت پایین مدل‌های تاشو و نیز رکود حاکم بر بازار جهانی گوشی‌های هوشمند، نسبت به موفقیت گوگل در عرضه ماه ژوئن ابراز تردید کرده‌اند. 

بر همین اساس، گفته می‌شود که گوگل قصد دارد با ارائه مشوق‌هایی از جمله ارائه تخفیف قیمتی برای تعویض گوشی‌های مدل‌های اخیر خود با پیکسل فولد و نیز هدیه یک ساعت هوشمند رایگان، به بازار گوشی مدل جدید خود رونق ببخشد.

منبع: یورونیوز

نظرات بینندگان