arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

انفجار یک خشکشویی در تهران ۳ مصدوم داشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک مغازه خشکشویی در خیابان سهروردی خبر داد و گفت: این حادثه منجر به تخریب چهار خودرو و مصدومیت سه نفر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک مغازه خشکشویی در خیابان سهروردی خبر داد و گفت: این حادثه منجر به تخریب چهار خودرو و مصدومیت سه نفر شد.

 

سید جلال ملکی عصر پنجشنبه گفت: ساعت ۱۷:۰۲ امروز حادثه انفجار یک باب مغازه خشکشویی در خیابان سهروردی جنوبی ابتدای خیابان نوبخت به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان چهار دقیقه آتش نشانان به محل حادثه. رسیدند.

 

وی افزود: یک مغازه خشکشویی به وسعت ۲۰ متر دچار انفجار شد که بدلیل شدت این انفجار دیوارها، شیشه ها و همچنین در و پنجره های این مغازه به همراه مغازه کناری و ۲ واحد مسکونی که در بالاسر محل حادثه بود تخریب شد.

 

ملکی ادامه داد: بر اثر ریزش در و شیشه ها به چهار دستگاه خودرو سواری که در محل بود خسارت وارد شد که منجر به مصدومیت یک آقا ۶۰ ساله که در داخل مغازه و سه عابر پیاده شامل ۲ خانم و یک آقا شد.

 

به گفته وی، سه نفر از مصدومان بدلیل مصدومیت روانه بیمارستان شد و یک خانم نیز در محل بصورت سرپایی مداوا شد.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با بیان اینکه این انفجار منجر به شعله زنی نشد گفت: با حضور کارشناسان مشخص شد بدلیل عمل نکردن سوپاپ اطمینان دیگ بخار منجر به این انفجار شد.

نظرات بینندگان