arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۶۸۷۲
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

مقایسه هتل های 5 ستاره شیراز

از جمله امکانات تندرستی که هتل پرسپولیس شیراز دارد باید به استخر، سونا، سالن بدنسازی، جکوزی و همچنین سالن بدنسازی اشاره کنیم. همچنین پذیرش هتل به‌صورت ۲۴ ساعته به مسافران خدمت رسانی می‌کنند. افراد همچنین به صورت شبانه روزی می‌توانند از خدمات تاکسی سرویس بهره‌مند گردند. آن دسته از افرادی که با خودروی شخصی به شیراز سفر می‌کنند نیز به صورت رایگان می‌توانند از پارکینگ این هتل از از هتل‌ های ۵ ستاره شیراز استفاده نمایند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مقایسه هتل های 5 ستاره شیراز

به طور کلی، شناخت هتل‌ های ۵ ستاره شیراز می‌تواند به افراد کمک کند تا در صورت سفر به شیراز، نسبت به رزرو هتل شیراز که امکانات بیشتر و خدمات بهتری برای اقامت دارد اقدام کنند. همچنین، هتل‌های ۵ ستاره شیراز اغلب در مناطق مرکزی و دسترسی آسان به اماکن تفریحی و تاریخی شهر قرار دارند.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز از هتل‌ های ۵ ستاره شیراز است و در دسته بهترین و درجه یک‌ترین هتل‌های ایران قرار دارد. این هتل را در مجاورت دروازه قرآن پیدا خواهید کرد که یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در شهر شیراز به شمار می‌رود. هتل بزرگ از سال ۱۳۹۲  فعالیت خودش را با رعایت استانداردهای جهانی شروع کرد.

امروزه پس از گذشت یک دهه توانست با ارائه خدمات در سطح بین‌الملل به اولین گزینه‌ها برای گردشگران خارجی تبدیل‌ گردد. هتل بزرگ شیراز متشکل از ۱۳ طبقه و ۱۵۸ اتاق بوده و به‌طور هم‌زمان قابلیت پذیرش ۳۵۰ مهمان را دارد. شایان ذکر است همه‌ساله علاوه بر مسافران داخلی، مسافران از نقاط گوناگون جهان برای اقامتشان این هتل را برمی‌گزینند.

با اقامت در این هتل از هتل‌ های ۵ ستاره شیراز ، احساس آسودگی کرده و بدون آنکه هیچ‌گونه کمبودی داشته باشید، یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه می‌کنید. پرسنلی که هتل بزرگ شیراز دارد، مجرب هستند و با مسئولیت‌پذیری کامل به مهمانان خدمت‌رسانی می‌کنند.

از دیگر امکانات عمومی که هتل بزرگ شیراز دارد باید به آرایشگاه آقایان، سالن همایش، سالن زیبایی بانوان، کافی‌شاپ، مجموعه‌های تجاری و پارکینگ سرپوشیده اشاره داشت. نزدیکی که هتل بزرگ شیراز به دروازه قرآن دارد، از جمله بهترین ویژگی‌های این هتل محسوب می‌شود که نباید از آن چشم‌پوشی نمود. نزدیک بودن به باغ‌های شیراز ، اماکن تاریخی نظیر تخت جمشید، حافظیه و آرامگاه سعدی نیز باعث گشته تا توریست‌ها به آسانی به این جاهای دیدنی دسترسی داشته باشند.

خوب است بدانید این هتل از ترانسفر فرودگاهی هم برخوردار می‌باشد که رفت‌وبرگشت به فرودگاه را برای مسافران آسان نموده است. همینطور آن دسته از مسافرانی که با خودروی شخصی به شیراز می‌آیند، از بابت پارکینگ هیچ نگرانی نداشته باشند. چراکه برای همه مهمانان هتل بزرگ بخشی به‌عنوان پارکینگ در نظر گرفته‌شده است. این پارکینگ به‌صورت رایگان قابل‌استفاده می‌باشد.

یکی از بهترین مکان‌ها برای سپری کردن اوقات فراغت مجموعه ورزشی این هتل می‌باشد. مجموعه ورزشی آقایان از امکاناتی نظیر اتاق‌های مخصوص ماساژ، استخر، باشگاه بدن‌سازی، سونای خشک و بخار، صخره‌نوردی و حوضچه آب سرد برخوردار است. همچنین مجموعه ورزشی بانوان شامل استخر، باشگاه ورزشی و اتاق‌های مخصوص ماساژ می‌باشد.

واحدهای اقامتی که هتل بزرگ شیراز دارد عبارت‌اند از اتاق‌ دوبل، اتاق دوتخته توئین و سوئیت. اتاق دوبل از یک تخت دونفره، اتاق دوتخته توئین از دو تخت تک نفره و سوئیت از دو اتاق‌خواب برخورداراست. که توسط یک در به هم ارتباط دارند. سوئیت‌ها برای سفرهای خانوادگی که به‌صورت دسته‌جمعی عازم این شهر می‌شوند مناسب هستند.

تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی شامل لوازم بهداشتی، حمام اختصاصی مجهز به توالت فرنگی و ایرانی، حوله سشوار و دمپایی می‌باشند. امکانات دیگری که ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از چای‌ساز، تلویزیون ال‌ای‌دی، صندوق امانات و اینترنت رایگان.

این هتل از هتل‌ های ۵ ستاره شیراز دارای رستوران‌ می‌باشد، از همین رو دیگر نیازی به بیرون رفتن برای صرف غذا ندارید. در داخل هتل بزرگ شیراز رستوران‌ دریایی، ایتالیایی و ایرانی در حال ارائه خدمات و سرو غذا می‌باشند. در طبقه ششم رستوران دریایی قرار دارد که با چشم‌انداز بی‌نظیرش به سمت کوه و همچنین چرخش ملایم خود تجربه خاصی را در خاطر مهمانان هتل به یادگار می‌گذارد.

همچنین رستوران ایتالیایی هم در طبقه چهارم قرار دارد و انواع متنوعی از پیش‌غذا، غذا و دسرهای ایتالیایی را ارائه می‌دهد. در طبقه ۱۳ هتل بزرگ، رستوران پانارامیک واقع شده که دارای چشم‌اندازی جذابی از کوه می‌باشد. درنهایت رستوران ایرانی هتل که انواع وعده‌های صبحانه، ناهار و شام را با بالاترین کیفیت به مهمان هتل بزرگ ارائه می‌دهند.

هتل زندیه شیراز

از هتل‌ های ۵ ستاره شیراز هتل زندیه است که در مجاورت اماکن دیدنی و گردشگری مشهور این شهر قرار گرفته است. همین موضوع باعث شده تا مسافران زیادی در طول سال از نقاط مختلف جهان و کشور خودمان این هتل را برای اقامتشان انتخاب کنند. با انتخاب این هتل مسافران بدون شک از شرایط بسیار خوب بهره‌مند می‌شوند. این هتل بی‌نظیر و شیک بوده و از مسافران و گردشگران به بهترین شکل میزبانی می‌کنند. این هتل از هتل‌ های ۵ ستاره شیراز به‌قدری زیباست که تنها باید خودتان آن را از نزدیک ببینید. همچنین با اقامت در این هتل زیبا از ارگ کریم‌خان، آرامگاه حافظیه و آرامگاه سعدی می‌توانید بازدید کنید.

با توجه به اینکه برخی از مهمانان هتل زندیه شیراز هدفشان از این سفر کار و تجارت می‌باشد، به همین خاطر می‌توانند به بخش بیزینس سر بزنند و از سالن سمینار آن بهره‌مند گردند. چراکه در این سالن امکان برگزاری جلسات بسیار مهم و ضروری برای مهمانان وجود دارد. چنانچه در سفرتان به شیراز مهمان هتل زندیه شدید، حتما سری به گالری صنایع‌دستی نیز بزنید.

مقایسه هتل های 5 ستاره شیراز

گوشه‌ای از روح هنری شهر شیراز در این مکان، به چشم‌نوازترین شکل ممکن به تصویر کشیده شده است. محوطه هتل از فضای سبز بزرگی برخوردار می‌باشد که عصر و شب‌هنگام می‌توانید از این بخش لذت ببرید. همچنین پارکینگ مجموعه در اختیار مسافرانی قرار دارد که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، جهت تهیه پول نقد خودپرداز برای مسافران در لابی هتل تعبیه‌شده است. سرویس ترانسفر رفت‌وبرگشت به فرودگاه کاملا رایگان بوده و در اختیار مسافران عزیز قرار داده می‌شود.

پس با سفر به شیراز و رزرو این هتل برای سفری رویایی خودتان را آماده کنید. علاوه بر این موارد، برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر شیراز کرایه اتومبیل بدون راننده در لابی امکان‌پذیر می‌باشد. همچنین برای خرید می‌توانید به فروشگاهی که در لابی موجود است، سر بزنید. قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته از مسافران استقبال می‌کند.

در هتل زندیه شیراز از حمام سنتی ایرانی برای استحمام می‌توانید استفاده کنید. برای مسافران و توریست‌های کشورهای خارجی محیط این حمام بسیار جذاب و خاطره‌انگیز می‌باشد و شما را به گذشته می‌برد. البته خوب است بدانید این هتل کاملا مدرنیته می‌باشد. همین موضوع باعث ساخته‌شدن استخر، سونا و جکوزی بسیار شگفت‌انگیزی گشته است. علاوه بر این موارد، سالن ورزشی آن مکانی برای رفع خستگی در این هتل است که از جمله بهترین گزینه برای مهمانان به شمار می‌روند.

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که در این هتل بی‌نظیر موجود هستند، برای میهمانان اقامتی همراه با آرامش را خلق می‌کنند. از مشهورترین اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که هتل زندیه دارد عبارتند از سوئیت بیزینس، اتاق دوتخته توئین، اتاق دو تخته دوبل، سوئیت ماه‌عسل، سوئیت لوکس و سوئیت زندیه.

از عمومی‌ترین امکاناتی که در اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل فراهم‌شده باید به مبل، تلویزیون، یخچال، تخت بسیار گرم‌ونرم، سیستم تهویه مطبوع، حمام، مینی بار، چای‌ساز اشاره کرد. البته امکانات این اتاق‌ها بسیار زیاد هستند که به هیچ عنوان نمی‌توان همه آن‌ها را برشمرد. در ضمن، جدا از این امکانات همه اتاق‌ها از دکوراسیونی شیک و چشم‌انداز بسیار دلربا برخوردارند که شما را مات و مبهوت خواهند کرد.

هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس شیراز یکی از هتل‌ های ۵ ستاره شیراز است که با دارا بودن تمامی امکانات ممکن، پذیرای مسافرانی می‌باشد که شهر شیراز را برای سفر انتخاب کرده‌اند. در سال ۱۳۸۱این هتل ۵ ستاره، در ساختمانی ۷ طبقه ساخته شد و بطورکلی دارای ۱۰۴ اتاق مجزا است.

از جمله امکانات رفاهی که در همه اتاق‌های هتل پرسپولیس شیراز وجود دارد می‌توان به تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، مبل راحتی، حمام اختصاصی و همینطور سرویس بهداشتی اشاره داشت. صبحانه به شکل بوفه و به صورت رایگان، در رستوران هتل پرسپولیس شیراز هر روز صبح سرو می‌شود. مسافران این امکان را دارند جهت صرف سایر وعده‌های غذایی به رستوران هتل مراجعه کنند.

از جمله امکانات تندرستی که هتل پرسپولیس شیراز دارد باید به استخر، سونا، سالن بدنسازی، جکوزی و همچنین سالن بدنسازی اشاره کنیم. همچنین پذیرش هتل به‌صورت ۲۴ ساعته به مسافران خدمت رسانی می‌کنند. افراد همچنین به صورت شبانه روزی می‌توانند از خدمات تاکسی سرویس بهره‌مند گردند. آن دسته از افرادی که با خودروی شخصی به شیراز سفر می‌کنند نیز به صورت رایگان می‌توانند از پارکینگ این هتل از از هتل‌ های ۵ ستاره شیراز استفاده نمایند.

یکی از اصلی‌ترین مزایایی که هتل پرسپولیس شیراز دارد، دسترسی آسان آن به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های تاریخی نظیر آرامگاه سعدی، حافظ و حمام و بازار وکیل می‌باشد. علاوه بر داشتن آسانسور در داخل ساختمان، سرویس بهداشتی فرنگی هم در تمامی اتاق‌ها وجود دارد. از همین رو هیچ نگرانی خاصی متوجه افراد سالمند و معلولین عزیز نخواهد بود.

هتل هما شیراز

این هتل از هتل‌ های ۵ ستاره شیراز در سال ۱۳۵۱ به روی مسافران شیراز بازگشایی گشت. با این حال هتل با هدف بهبود ارتقای خدمات و امکانات ارائه شده در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل همای شیراز در ۸ طبقه متشکل از ۲۳۲ اتاق می‌باشد که دارای چشم اندازی خاص به باغ پر گل و کوه‌های بلند است. هتل آماده پذیرایی از مهمانان شهر شیراز می‌باشد. موقعیت مکانی که هتل دارد، به صورتی است که در کنار بوستان آزادی و در منقطه‌ای بسیار آرام با چشم اندازی خاص از شهر شیراز قرار دارد.

برای اقامت دلپذیر میهمان در این هتل از هتل‌ های ۵ ستاره شیراز امکاناتی شامل استخر سرپوشيده، سوناي بخار، جكوزي، سالن بدنسازي، بوفه كنار آب، زمين تنيس اختصاصی و همچنین امكان پياده روي دركنار كودكان در پارك تفريحي مخصوص كودكان وجود دارد.

هتل هما شیراز همچون سایر هتل‌های گروه هما در موقعیت جغرافیایی منحصربه‌فردی واقع شده است. این بنای باعظمت و با‌شکوه بین سه جای مهم یعنی رودخانه‌ی خشک، پارک شهر و فلکه‌ی گاز قرار دارد. این مجاورت با رودخانه و پارک سبب گشته تا محوطه‌ی هتل علیرغم واقع شدن در مرکز شهر، از هوای بسیار خوشایندی برخوردار باشد. خود هتل نیز همچون باقی هتل‌های گروه هما دارای طراحی چشم‌نوازی می‌باشد.

این هتل بر‌خلاف اکثر هتل‌های بزرگ ساخته شده در قبل از انقلاب توانسته هنوز هم خوب و مطلوب باقی بماند. از مزایای مکانی که این هتل از هتل‌ های ۵ ستاره شیراز دارد، نزدیکی آن به اماکن تفریحی همچون باغ ارم، باغ پل صفا، باغ جهان نما و آرامگاه حافظ می‌باشد. همچنین فاصله‌ای که هتل هما تا فرودگاه بين المللي شيراز دارد تقریبا ۲۰ دقيقه است.

مقایسه هتل های 5 ستاره شیراز

 هتل بزرگ چمران شیراز

هتل بزرگ چمران شیراز از هتل‌ های ۵ ستاره شیراز در منطقه قصر دشت شهر شیراز قرار دارد. اینجا یکی از مناطق منحصربه‌فرد و مرتفع در شیراز می‌باشد، منطقه‌ای سرسبز که باغ‌های بسیار زیبا دارد. از تماشای این منطقه سیر نمی‌شوید. هتل بزرگ چمران از هتل‌ های ۵ ستاره شیراز با رعایت کامل استانداردهای بین‌المللی هتلداری در ۳۰ طبقه بنا شده است. با سفر به شیراز و رزرو این هتل از هتل‌ های ۵ ستاره شیراز می‌توانید از پنجره‌های آن چشم‌انداز خاصی از شهر را تماشا کنید. هتل چمران متشکل از ۲۵۰ اتاق و سوئیت بوده که با ارائه چشم‌انداز عالی و امکانات چشمگیر توانسته بهترین اقامت را برای مسافران خلق نماید.

در هتل چمران شیراز از خدمات و امکاناتی همچون خدمات بانکی، خدمات گشت‌وگذار، سالن‌های پذیرایی چندمنظوره، اینترنت پرسرعت و آتلیه عکاسی بهره‌مند خواهید شد. در طبقات اول و دوم این هتل انواع واحدهای تجاری نظیر بانک، آرایشگاه آقایان، شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری، سالن زیبایی بانوان، فروشگاه لباس و سوغاتی راه‌اندازی شده است. همچنین سالن‌های پذیرایی هتل چمران در طبقات ۲۱ و ۲۲ واقع شده‌اند.

این سالن‌ها آماده برگزاری جشن‌ها، مراسمات و مجالس گوناگون می‌باشند. از دیگر خدماتی که در هتل چمران شیراز ارائه‌شده باید به اینترنت بی‌سیم پرسرعت و کافی‌نت، مرکز بازی‌های رایانه‌ای و ویدئویی اشاره داشت. پارکینگ هتل چمران شیراز نیز دارای ظرفیت ۴۰ خودرو بوده که به صورت رایگان در اختیار مهمانانی که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند قرار می‌گیرد. لابی هتل بزرگ چمران را می‌توان مکانی دانست برای ارتباطات تجاری و نشست‌های رسمی مسافران. آن دسته از مسافرانی که به شیراز به دلیل کار و تجارت عازم می‌شوند، می‌توانند از این لابی استفاده کنند.

سالن‌ زیبایی و باشگاه ورزشی با تجهیزات پیشرفته، استخر، سونا و جکوزی و ماساژ در لابی این هتل دایر گردیده شده و مهمانان می‌توانند در هنگام اقامت از این خدمات بهره‌مند شوند. همچنین هتل چمران دارای مرکز سلامتی و تندرستی است که خدمات ویژه طب سنتی و درمان گیاهی عرضه می‌کنند.

جمع بندی

هتل‌های ۵ ستاره شیراز از نظر امکانات و خدمات بسیار برتر هستند. این هتل‌ها دارای اتاق‌های بزرگ و مجهز به تمامی امکانات رفاهی هستند، از جمله تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ، وای فای رایگان، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع و حمام با وسایل بهداشتی لوکس. همچنین، این هتل‌ها دارای رستوران‌های بین‌المللی با منوی گسترده و کافه‌های شیک هستند. در ضمن، هتل‌های ۵ ستاره شیراز دارای استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی مجهز هستند که به میهمانان این امکان را می‌دهد تا در طول اقامت خود لذت ببرند.

نظرات بینندگان