arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۲ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۲

دستگیری عاملان نزاع خیابانی در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری چهار عامل نزاع و درگیری و زورگویی در خیابان دیلمان شهرری طی کمتر از ۱۱ ساعت خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایرنا : فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری چهار عامل نزاع و درگیری و زورگویی در خیابان دیلمان شهرری طی کمتر از ۱۱ ساعت خبر داد.
 
سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در این باره گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری و نزاع دسته جمعی و زورگویی در خیابان دیلمان شهرری در ساعت سه بامداد سی و یکم موضوع بصورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری ۱۳۱ این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی افزود: پس از حضور ماموران کلانتری در موقعیت مشخص شد چهار نفر از اوباش سطح ۳ به یک واحد صنفی طباخی مراجعه و قصد سفارش غذا بدون پرداخت وجه را داشتند که با فروشنده محل که فردی حدوداً ۵۰ ساله بود درگیر و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
 
سرهنگ طرهانی ادامه داد: با بررسی همه جانبه و اشرافیت اطلاعاتی ماموران متهمان در یکی از باغات شهرستان های همجوار شناسایی و طی یک عملیات پلیسی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان سابقه متعدد در خصوص درگیری و نزاع دارند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و اخذ شکایت از شاکی و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند.
نظرات بینندگان