arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۴ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲

معاون وزیر اقتصاد: بزودی تالار مولد سازی دارایی های دولت راه اندازی می شود / امکان دسترسی و مشارکت استان‌های کشور به تالا مولد سازی وجود دارد

حسین قربان زاده، معاون وزیر اقتصاد و دارایی، با شاره به اینکه تالار مولد سازی دارایی‌های دولت راه اندازی می‌شود، گفت: این تالار مولدسازی طی هفته‌های آینده به صورت یکپارچه راه اندازی می‌شود که امکان مشارکت استان‌ها نیز در آن فراهم شده است. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: معاون وزیر اقتصاد و دارایی، با شاره به اینکه تالار مولد سازی دارایی‌های دولت راه اندازی می‌شود، گفت: این تالار مولدسازی طی هفته‌های آینده به صورت یکپارچه راه اندازی می‌شود که امکان مشارکت استان‌ها نیز در آن فراهم شده است. 

حسین قربان زاده، امروز در جلسه مولدسازی استان زنجان، با بیان اینکه این تالار قرار بود سوم خردادماه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر راه اندازی شود، افزود: این کار امکان تسهیلگری و جذب منابع طرح‌ها و برنامه‌ها را فراهم می‌کند.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی، هماهنگی و هم افزایی را مولفه‌ای مهم و اثرگذار در پیشبرد برنامه‌های مربوط به مولدسازی عنوان کرد و گفت: امسال، سال انقلاب به معنای تحول در حوزه حکمرانی اقتصادی کشور به ویژه در حوزه راه اندازی پروژه‌های عمرانی است.

رئیس سازمان خصوصی سازی کشور، به لزوم هم افزایی دستگاه‌ها با وزارت راه و شهرسازی در پیشبرد مولدسازی اشاره کرد و گفت: طی تفاهم انجام گرفته در ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن ابتدا باید مکان یابی و اراضی مورد نظر مشخص شود و سپس در این خصوص اقدام شود، چون مسکن نوعی مولدسازی است.

وی، تاکید کرد: اتمام ۶۵ هزار پروژه نیمه تمام، ملی و استانی با این وضع کنونی بالغ بر ۵۰ تا ۹۰ سال طول می‌کشد.

قربانزاده، یادآور شد: برای مولدسازی اراده ملی نیاز است و هم افزایی هم می‌تواند به پیشبرد کار‌ها کمک کند.

نظرات بینندگان