arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۳ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲

روزنامه همشهری: مردم قدردان و شاکر اقدامات مثبت مسئولان باشند

روزنامه همشهری با تاکید بر اینکه «قدردانی، خودش یک راهبرد است؛ راهبردی فراتر از راهبرد مدیریتی؛ بلکه یک راهبرد تربیتی است» نوشت: قدردان و شاکر باشیم. قدم اول شاکر بودن نیز این است که ابتدا نعمت را ببینیم. دارایی‌ها را ببینیم و سر دست بگیریم. دیدن داشته‌های ما، خودش جزئی از شاکری است. اگر در زندگی شخصی‌مان و با اطرافیان این اخلاق را تمرین کنیم در فضای سیاسی جامعه نیز با همین سبک رفتار می‌کنیم. ثمره اصلی این اخلاق این است که هم حرکت و داشته‌ها را می‌بینیم و امیدوار خواهیم بود و هم نقص‌ها را در نسبت با دارایی‌ها می‌سنجیم و با کمترین کسری و ضعف و آسیبی از کوره در نمی‌رویم و دچار سستی و رخوت نمی‌شویم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه همشهری از مردم خواست مانند رهبری که قدردان اقدامات مثبت مسئولان هستند، آنان نیز قدردان و شاکر باشند.

به گزارش همشهری رهبر انقلاب در دیدار نماینده‌های مجلس، از آنها تقدیر کرد؛ اینکه انقلابی آمدند و انقلابی ماندند. تا به حال دقت کرده‌اید؟ این اخلاق در رهبر انقلاب دامنه‌دار و پرسابقه است. وقتی اقدام مثبتی از دولت هم می‌بینند تقدیر می‌کنند؛ مثل کار و تلاش دولتی‌ها. یک وقت‌هایی از یک مسئول تقدیر می‌کنند، یک وزیر یا یک نهاد؛ مثلا تقدیر از وزیر کشور یا ستاد فرمان امام برای واکسن و..

این روزنامه با تاکید بر اینکه «قدردانی، خودش یک راهبرد است؛ راهبردی فراتر از راهبرد مدیریتی؛ بلکه یک راهبرد تربیتی است» نوشت: قدردان و شاکر باشیم. قدم اول شاکر بودن نیز این است که ابتدا نعمت را ببینیم. دارایی‌ها را ببینیم و سر دست بگیریم. دیدن داشته‌های ما، خودش جزئی از شاکری است. اگر در زندگی شخصی‌مان و با اطرافیان این اخلاق را تمرین کنیم در فضای سیاسی جامعه نیز با همین سبک رفتار می‌کنیم.ثمره اصلی این اخلاق این است که هم حرکت و داشته‌ها را می‌بینیم و امیدوار خواهیم بود و هم نقص‌ها را در نسبت با دارایی‌ها می‌سنجیم و با کمترین کسری و ضعف و آسیبی از کوره در نمی‌رویم و دچار سستی و رخوت نمی‌شویم.

نظرات بینندگان