arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۲ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲

مارتین اسکورسیزی درباره عیسی(ع) فیلم می‌سازد

مارتین اسکورسیزی که پس از کن در یک تور ایتالیایی به سر می‌برد در دیدار با پاپ فرانسیس گفته فیلمی درباره عیسی(ع) خواهد ساخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ایرنا: مارتین اسکورسیزی که پس از کن در یک تور ایتالیایی به سر می‌برد در دیدار با پاپ فرانسیس گفته فیلمی درباره عیسی(ع) خواهد ساخت.

 مارتین اسکورسیزی که به داشتن تمایلات مذهبی معروف است، در ملاقات با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان اعلام کرد که فیلمی درباره عیسی(ع) می‌سازد.

او در کنفرانسی در رم - واتیکان - اعلام کرد که با نوشتن فیلمنامه‌ای درباره عیسی مسیح به درخواست پاپ از هنرمندان پاسخ داده‌ است.

او گفته پاسخ من به علاقه پاپ به هنرمندان به شیوه‌ای است که به آن احاطه دارم: چطور تصور کنم و فیلمنامه‌ای درباره حضرت عیسی بنویسم.

اسکورسیزی گفته این می‌تواند فیلم بعدی او باشد و در شرف آغاز ساخت آن است.

اسکورسیزی و همسرش هلن موریس در واتیکان با پاپ فرانسیس ملاقات کردند.

 

او در این دیدار با ارجاع به فیلم‌های خود و داستان‌های شخصی‌اش گفت که چقدر متاثر از درخواست پاپ شده که گفته به ما اجازه دهید عیسی را ببینیم. اسکورسیزی از معنای فیلم خود یعنی آخرین وسوسه مسیح در سال ۱۹۸۸ و تحقیقاتی که درباره شخصیت مسیح انجام داد و در فیلم سکوت محصول ۲۰۱۶ آن را به تصویر درآورده گفت؛ فیلمی که درباره شکنجه و آزار مسیحیان یسوعی در ژاپن در قرن هفدهم بود.

نظرات بینندگان