arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲

۱۵۰ هزار پاکت تنباکوی قاچاق در پاکدشت کشف شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: ۱۵۰ هزار پاکت تنباکوی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در پاکدشت کشف شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ایرنا : فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: ۱۵۰ هزار پاکت تنباکوی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در پاکدشت کشف شد.

به گزارش خبر مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار دلاور القاصی مهر روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان در راستای مبارزه با برهم زنندگان نظم اقتصادی و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری تنباکوی غیرمجاز و قاچاق در انباری در یکی از مناطق پاکدشت، رسیدگی به این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با شناسایی انبار مذکور و انجام هماهنگی های قضایی، در بازرسی از مکان مورد نظر بیش از۱۵۰ هزار پاکت تنباکوی قاچاق فاقد هرگونه مجوز قانونی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: متهم به همراه کالای مکشوفه پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و محل مورد نظر پلمب شد.

موتور سیکلت قاچاق در پاکدشت کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: با تلاش ماموران انتظامی بخش شریف آباد، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد کشف شد.

سرهنگ نجم الدین مرادی با اعلام این خبر اظهار داشت: گشت انتظامی فرماندهی بخش شریف آباد حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی وانت که در حال حمل یک دستگاه موتور سیکلت سنگین بود مشکوک شده و خودروی موصوف را متوقف می کنند.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی به عمل آمده مشخص می شود موتور سیکلت کاوازاکی ۷۵۰ فاقد پلاک و قاچاق است که این موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

مرادی افزود: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش موتور سیکلت کشف شده ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است که در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به منظور سیرمراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

کشف یک تن خرمای احتکاری در قرچک

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف یک تن خرمای احتکار شده در قرچک، خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر وجود یک انبار بزرگ احتکار خرما در شهرستان قرچک ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد : ماموران پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند محل این انبار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام و به بازرسی از آنجا پرداختند.

این مسئول یادآور شد : در بازرسی از این انبار مقدار یک تن خرمای احتکار شده کشف شد که بر اساس اعلام کارشناسان ارزش این محموله ۱۰ میلیارد ریال برآورد شد.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

نظرات بینندگان