arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲

۲ سارق کابل‌های مخابراتی در بیرجند دستگیر شدند

 فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران انتظامی این شهرستان ۲ نفر سارق کابل‌های مخابراتی را دستگیر و پنج فقره سرقت را کشف کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران انتظامی این شهرستان ۲ نفر سارق کابل‌های مخابراتی را دستگیر و پنج فقره سرقت را کشف کردند.
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمدرضا کارگر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل مخابرات در بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را در این خصوص شناسایی کرده و تحت تعقیب قرار دادند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه، در مخفیگاهش دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هر گونه جرم و اتهامی شد اما پس از روبه‌رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و به پنج فقره سرقت اعتراف کرد.
 
وی بیان کرد: در بازجویی‌های تخصصی و پلیسی از متهم دستگیر شده، یک نفر سارق دیگر نیز شناسایی و دستگیر شد که ۲ متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
سرهنگ کارگر افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
نظرات بینندگان