arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۸ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲

پاسخ سخنگوی دولت به انتقاد قالیباف از عدم اجرای کالابرگ الکترونیکی: باید زیرساختی مهیا باشد یا نه / قانونی در مجلس باید مصوب شود که قابلیت اجرا داشته باشد

سخنگوی دولت در پاسخ به انتقاد قالیباف از عدم اجرای کالابرگ الکترونیکی گفت: دولت از ابتدا با ایجاد کالابرگ موافق بود ولی اما باید زیرساختی مهیا باشد یا نه.  تا زیرساختی فراهم نشود چطور قانون کالابرگ الکترونیکی اجرا شود؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دانشجو: سخنگوی دولت در پاسخ به انتقاد قالیباف از عدم اجرای کالابرگ الکترونیکی گفت: دولت از ابتدا با ایجاد کالابرگ موافق بود ولی اما باید زیرساختی مهیا باشد یا نه.  تا زیرساختی فراهم نشود چطور قانون کالابرگ الکترونیکی اجرا شود؟

وی در نشست خبری گفت: قانونی در مجلس باید مصوب شود که قابلیت اجرا داشته باشد یا زمان بندی اجرای قانون را پیش بینی کرده باشد.

سخنگوی دولت در ادامه گفت: اواخر سال گذشته زیرساخت های لازم فراهم و  کالابرگ آزمایشی و اختیاری اجرا شد ولی مردم خیلی از این آن استقبال نکردند. دولت سعی کرد امسال امتیازات بیشتری به کالابرگ اختصاص بدهد تا استقبال مردم زیاد شود.

وی افزود: ما هم موافق اجرای کالابرگ الکترونیکی هستیم خواهش می کنم مقدورات اجرایی هم در اظهارنظرها و هم در قانونگذاری بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

نظرات بینندگان