arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۱ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲

دستیار قالیباف می گوید دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی را به صورت «غیرقانونی» حذف کرده است

محمدسعید احدیان، دستیار رئیس مجلس در توئیتی در واکنش به اظهارات امروز سخنگوی دولت نوشت: کاش آقای بهادری قبل از انتقاد از اجرایی نبودن قانون، متن قانون را می خواندند. قانون نگفته کالابرگ حتما اجرا شود بلکه  فقط تاکید کرده ارز ترجیحی را قبل از اجرایی کردن کالابرگ حذف نکنید.‌ مشکل اجرایی نبودن قانون نیست، مشکل غیرقانونی حذف کردن ارز ترجیحی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدسعید احدیان، دستیار رئیس مجلس در توئیتی در واکنش به اظهارات امروز سخنگوی دولت اعلام کرد که دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی را به صورت «غیرقانونی» حذف کرده است.

وی در توئیتی نوشت: ‏کاش آقای بهادری قبل از انتقاد از اجرایی نبودن قانون، متن قانون را می خواندند. قانون نگفته کالابرگ حتما اجرا شود بلکه  فقط تاکید کرده ارز ترجیحی را قبل از اجرایی کردن کالابرگ حذف نکنید.‌

 مشکل اجرایی نبودن قانون نیست، مشکل غیرقانونی حذف کردن ارز ترجیحی است.

گفتنی است که سخنگوی دولت  در پاسخ به انتقاد قالیباف از عدم اجرای کالابرگ الکترونیکی گفت: دولت از ابتدا با ایجاد کالابرگ موافق بود ولی اما باید زیرساختی مهیا باشد یا نه.  تا زیرساختی فراهم نشود چطور قانون کالابرگ الکترونیکی اجرا شود؟ قانونی در مجلس باید مصوب شود که قابلیت اجرا داشته باشد یا زمان بندی اجرای قانون را پیش بینی کرده باشد.

نظرات بینندگان