arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

وزیر ارتباطات: در روز حدود دو ساعت برای فضای مجازی وقت می‌گذارم / تکلیف کرده‌ایم که تمامی معاونان و مدیران کل استانی وزارتخانه در «ویراستی» حضور داشته باشند

وزیر ارتباطات با بیان اینکه تلاش میکنیم «ویراستی» بستر ارتباطی خوب برای مردم و مسئولان باشد، گفت: نظر بر این است که دولتمردان نیز در این پلتفرم حضور داشته باشند و پاسخگوی سوالات مردم باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: وزیر ارتباطات با بیان اینکه تلاش میکنیم «ویراستی» بستر ارتباطی خوب برای مردم و مسئولان باشد، گفت: نظر بر این است که دولتمردان نیز در این پلتفرم حضور داشته باشند و پاسخگوی سوالات مردم باشند.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه) در حاشیه برگزاری حیاط دولت در جمع خبرنگاران درباره نرم‌افزار ایرانی «ویراستی» گفت: تلاش می‌کنیم یک بستر ارتباطی خوب برای مردم و مسئولان فراهم کنیم. نظر بر این است که دولتمردان نیز در این پلتفرم حضور داشته باشند و پاسخگوی سوالات مردم باشند.

وی افزود: در وزارت ارتباطات تکلیف کرده‌ایم که تمامی معاونان و مدیران کل استانی در این بستر حضور داشته باشند تا به صورت مستقیم به مشکلات مردم رسیدگی شود.

وزیر ارتباطات بیان کرد: امید است این پلتفرم به یک شبکه اجتماعی برای ایرانیان و بستری برای مطالبه‌گری نیازهایشان و پاسخگویی به خواسته‌های آنها تبدیل شود.

زارع‌پور اظهار کرد: شخصاً در روز حدود دو ساعت برای فضای مجازی وقت می‌گذارم اما به صورت ویژه در نرم‌افزار ویراستی هم زمان می‌گذارم و پیام‌های مردم را می‌خوانم، پاسخ می‌دهم و به بخش رسیدگی ارجاع می‌دهم.

وزیر ارتباطات افزود: این بستری برای آن است که در جریان مطالبات عمومی قرار بگیریم و امید است روزی این سکوهای بومی به محل تعامل مستقیم مردم با مسئولان تبدیل شود.

نظرات بینندگان