arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۳ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۲

تاثیر عجیب جونگکوک کوچکترین عضو گروه بی تی اس در بازار / او هرچه دوست دارد نایاب می‌شود

جونگکوک ۲۵ ساله در کنار یک خواننده و آیدل موفق، یکی از موثرترین روش‌ها برای تبلیغات موثر محصولات نیز هست. زمانی که چند سال پیش این آیدل به طور اتفاقی برند «داونی» را به عنوان نرم کننده پارچه مورد علاقه خود نام برد. این محصول تقریباً یک شبه سهام دو ماهه خود را فروخت و ارزش سهام شرکت را ۱۱ درصد افزایش داد. دفعه بعد، زمانی که کوچکترین عضو گروه بی تی اس برند مورد علاقه خود از نوشیدنی کامبوجا را در یک ویدیو زنده فاش کرد، این محصول به قدری سریع فروخته شد که حتی خود جونگ کوک نیز برای مدتی نتوانست این نوشیدنی را بخرد! اگرچه نمونه‌های زیادی از تاثیر فوق العاده جونگکوک و طرفدارانش وجود دارد، اما جدیدترین آن زمانی بود که چندین محصول از برند مشهور کالوین کلاین که جونگکوک پوشیده بود تماما فروخته شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جونگکوک 25 ساله در کنار یک خواننده و آیدل موفق، یکی از موثرترین روش‌ها برای تبلیغات موثر محصولات نیز هست!

 جونگکوک بار دیگر ناخواسته باعث جنجالی بزرگ در فضا مجازی شده است. جنجال تبلیغاتی جونگکوک از چند سال قبل آغاز شده است.

زمانی که چند سال پیش این آیدل به طور اتفاقی برند «داونی» را به عنوان نرم کننده پارچه مورد علاقه خود نام برد. این محصول تقریباً یک شبه سهام دو ماهه خود را فروخت و ارزش سهام شرکت را 11 درصد افزایش داد.

دفعه بعد، زمانی که کوچکترین عضو گروه بی تی اس برند مورد علاقه خود از نوشیدنی کامبوجا را در یک ویدیو زنده فاش کرد، این محصول به قدری سریع فروخته شد که حتی خود جونگ کوک نیز برای مدتی نتوانست این نوشیدنی را بخرد!

اگرچه نمونه‌های زیادی از تاثیر فوق العاده جونگکوک و طرفدارانش وجود دارد، اما جدیدترین آن زمانی بود که چندین محصول از برند مشهور کالوین کلاین که جونگکوک پوشیده بود تماما فروخته شدند.

این اتفاق پس از آن افتاد که جونگکوک خبر همکاری خود با این برند را منتشر کرد.

تاثیر غیرقابل باور آقای ستاره

به عنوان یک سفیر، جونگ کوک مستقیماً این محصولات را تأیید و تبلیغ می‌کرد. بنابراین این نتایج برای کسی تعجب آور نبود.

با این حال، محصول دیگری نیز وجود دارد که به گزارش وقت صبح او اخیراً حتی بدون ذکر نام برند یا انجام تبلیغاتی برای آن، کاملاً فروخته شده است.

در تاریخ 25 می، این عضو بی تی اس یک ویدیو زنده از خود به  اشتراک گذاشت. جایی که با طرفداران آواز می‌خواند و صحبت می‌کرد.

در طول پخش، جونگ کوک در حال نوشیدن از یک لیوان دیده شد و طرفداران به جزئیات دقیق این محصول پی بردند.

این محصول نیز در مدت زمان بسیار کمی به طور کامل فروخته شد. در واقع این لیوان با رنگی که جونگکوک در دست داشت دیگر برای خرید در اینترنت موجود نیست!

تا کنون، به نظر می‌رسد که این خواننده با هر پخش زنده، باعث افزایش فروش چندین محصول مختلف شده است.

این واقعیت که جونگکوک حتی بدون حضور در رسانه‌های اجتماعی نیز چنین نفوذ و قدرتی در زمینه تبلیغات دارد به خوبی گویای محبوبیت جهانی او به عنوان یک ستاره است.

منبع: وقت صبح

نظرات بینندگان