arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۳ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

مسئول «تکیه معاون الملک» کرمانشاه به دلیل عدم رعایت حجاب توسط گردشگران عزل شد

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه، با تاکید بر اینکه برای بازدید از محوطه‌های گردشگری و به ویژه بناهای مذهبی رعایت حجاب و شئونات اسلامی الزامی است، از عزل مسئول تکیه معاون الملک کرمانشاه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: داریوش فرمانی در پی حضور برخی گردشگران بدون رعایت شئونات اسلامی در تکیه معاون‌الملک کرمانشاه، اظهار کرد: این گردشگران با حضور به موقع پرسنل اداره‌کل در محوطه ضمن تذکر لازم به بیرون از مجموعه هدایت شدند.

وی افزود: اینجانب به دنبال اطلاع از این موضوع ضمن تاکید ویژه به همکاران و افزایش نظارت بر حضور گردشگران مسؤول تکیه را عزل و دستورات لازم را برای بررسی هرگونه تخطی و کوتاهی صادر کردم.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه احترام به موازین شرعی و قانونی کشور خط قرمز همه ما است، گفت: با توجه به حساسیت موضوع در ایام پیک سفر افزایش تعداد پرسنل شیفت و نگهبان مجموعه‌ها در دستور کار قرار دارد.

فرمانی در پایان با تاکید بر اینکه هیچگونه خدماتی به افراد بی‌حجاب و هنجارشکن در محوطه‌ها و بناهای مذهبی داده نمی‌شود، از گردشگران خواست ضمن رعایت موازین اخلاقی و دینی با احترام به فرهنگ میزبان از دیدن آثار تاریخی که بخشی از هویت فرهنگی، تاریخی و مذهبی استان کرمانشاه هستند، بازدید کنند.

نظرات بینندگان