arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۰۸ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

حجت کریمی: نتیجه مذاکرات با ساپینتو تا دو روز مشخص خواهد شد / اگر هم به نتیجه نرسید تا پایان هفته، تکلیف سرمربی جدید مشخص می‌شود

با اعلام سرپرست باشگاه استقلال، مذاکرات با ریکاردو ساپینتو برای تمدید قرارداد او صورت گرفته و تا دو روز دیگر نتیجه آن مشخص خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: با اعلام سرپرست باشگاه استقلال، مذاکرات با ریکاردو ساپینتو برای تمدید قرارداد او صورت گرفته و تا دو روز دیگر نتیجه آن مشخص خواهد شد.

حجت کریمی درباره بحث تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو گفت: روز گذشته (دوشنبه) با وکیل ساپینتو جلسه‌ای برگزار کردیم که مثبت پیش رفت. طبق قرارداد که افزایش ۲۰ درصدی را نوشته، اعلام کردیم مبلغ قرارداد ۷۲۰ هزار یورو، میزان پاداش قهرمانی لیگ ۱۰۰ هزار یورو و هر برد در مسابقات ۱۵۰۰ یورو است.

وی افزود: ساپینتو خواهان افزایش ۲۰۰ هزار یورویی، دو هزار یورویی و ۵۰۰ یورویی برای موارد بالا شده که قبول نکردیم. گفتیم در صورت قهرمانی می‌توانیم پاداش را افزایش دهیم. در نهایت مذاکره مثبت پیش رفت و قرار است تا دو روز دیگر پاسخ نهایی را بدهد.

سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: کارگروهی تشکیل داده‌ایم که تکلیف ساپینتو مشخص شود و اگر به نتیجه نرسید خیلی زود تا پایان هفته جاری تکلیف سرمربی جدید مشخص شود.

نظرات بینندگان