arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۱ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

سخنگوی قوه قضاییه: بازگشت اسدالله اسدی دیپلمات پرافتخار کشور را تبریک می‌گویم

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: ما معتقدیم که پنجه افکندن در برابر فساد و خشکاندن ریشه‌های فساد در جامعه می تواند به امید افزایی و ارتقای اعتماد عمومی مردم منجر شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: سخنگوی قوه قضاییه گفت: ما معتقدیم که پنجه افکندن در برابر فساد و خشکاندن ریشه‌های فساد در جامعه می تواند به امید افزایی و ارتقای اعتماد عمومی مردم منجر شود.

مسعود ستایشی در نشست خبری امروز ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد  گفت: امام (ره) سنبل تحقق وعده الهی مبنی بر نصرت و یاری رساندن به برپاکنندگان حق بود. رهبر کبیر انقلاب با دست خالی از تجهیزات مادی و با تکیه بر ایمان و عمل صالح توده‌های میلیونی ملت مظلوم ایران جنبش عظیمی به پا ساخت و موتور محرک آن امیدواری مظلومین و غلبه بر چپاولگران بود.

وی افزود: امروز برنامه دشمن آن است تا با انسجام انواع ابزارها و به کارگیری ترفندها امید و ایمان ملی در جامعه کاسته شود؛ لذا  دستگاه های حاکمیتی خود را موظف می دانند با برنامه ریزی منسجم با این هدف دشمن مقابله کنند.

ستایشی ادامه داد: امروز قوه قضاییه معتقد است در داخل کشور و میان مسئولان و آحاد جامعه جبهه واحد تشکیل شده تا با به کارگیری مدیریت انقلابی، اعتمادزدایی دشمن را سد کند. ما معتقدیم که پنجه افکندن در برابر فساد و خشکاندن ریشه های فساد در جامعه می تواند به امید افزایی و ارتقای اعتماد عمومی مردم منجر شود. ما معتقدیم تحقق عدالت می تواند امید را در جامعه به نسل جدید تسری دهد.

ستایشی همچنین گفت: بازگشت اسدالله اسدی دیپلمات پرافتخار کشور مان را تبریک می‌گویم.

نظرات بینندگان