arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۵ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

پژو۲۰۷ با موتور ۲۰۶ هم ارزان نشد

اعلام قیمت جدید پژو۲۰۷ نشان می‌دهد خبری از ارزانی این خودرو آن هم با نصب موتور ۲۰۶ به‌روی این خودرو نیست. در اطلاعیه ایران‌خودرو قیمت پژو ۲۰۷ (TU۳) ۳۲۳ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است، اما نکته قابل توجه اینجاست ایران‌خودرو قرار است موتور پژو ۲۰۶ را که قبلاً در این شرکت تولید می‌شد و امروز با توقف تولید روبه‌رو شده است، برای کاهش قیمت تمام‌شده بره‌روی پژو ۲۰۷ نصب کند، اما اعلام قیمت جدید این خودرو نشان می‌دهد خبری از ارزانی ۲۰۷ آن‌هم با نصب موتور ۲۰۶ به‌روی این خودرو نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: اعلام قیمت جدید پژو۲۰۷ نشان می‌دهد خبری از ارزانی این خودرو آن هم با نصب موتور ۲۰۶ به‌روی این خودرو نیست.

ایران‌خودرو امروز در فراخوان مرحله نهم اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو قیمت جدید پژو 207 TU3 را اعلام کرد.

در اطلاعیه ایران‌خودرو قیمت پژو 207 (TU3) 323 میلیون و 803 هزار و 700 تومان اعلام شده است، اما نکته قابل توجه اینجاست ایران‌خودرو قرار است موتور پژو 206 را که قبلاً در این شرکت تولید می‌شد و امروز با توقف تولید روبه‌رو شده است، برای کاهش قیمت تمام‌شده بره‌روی پژو207 نصب کند اما اعلام قیمت جدید این خودرو نشان می‌دهد خبری از ارزانی 207 آن‌هم با نصب موتور 206 به‌روی این خودرو نیست.

ایران‌خودرو پیش از این پژو 207 دنده‌ای فرمان هیدرولیک با موتور TU5 را به‌قیمت 310 میلیون تومان و پژو 207 دنده‌ای با فرمان برقی با موتور TU5 را 318 میلیون تومان عرضه می‌کرد.

نظرات بینندگان